- Ogłoszenie nr: 161757
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 lipca 2014 r.
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw . modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz budowy zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach
- Wydziale Katastru Nieruchomości Departamentu Informacji o Nieruchomościach
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Koordynuje realizację zadań projektowych związanych z tworzeniem projektu „ZSIN - Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach – Faza I”, w szczególności w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków na przydzielonym obszarze.
- Nadzoruje wykonawców zamówień związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, w tym uczestniczy w odbiorach produktów w terenie, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umów zawartych w ramach projektu.
- Uzgadnia z instytucjami publicznymi warunki techniczne i organizacyjne pozyskania, weryfikacji oraz kontroli produktów w celu zapewnienia prawidłowej realizacji projektu, w szczególności modernizacji ewidencji gruntów i budynków w celu dostosowania baz danych ewidencyjnych do wymagań ZSIN.
- Współpracuje z podmiotami zaangażowanymi w realizację projektu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji projektu
- Przygotowuje oraz przeprowadza przy współpracy z komórką zamówień publicznych, postępowania o udzielenie zamówień publicznych dotyczących prac związanych z modernizacją EGiB.
- Przygotowuje projekty porozumień zawieranych pomiędzy Głównym Geodetą Kraju a organami prowadzącymi ewidencję gruntów i budynków w sprawie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w celu nawiązania współpracy pomiędzy Głównym Geodetą Kraju a jednostkami samorządu terytorialnego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
Wyjazdy służbowe.
Praca w terenie (kontrole i odbiory).
Częste kontakty z klientami zewnętrznymi.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe geodezyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji i kartografii, w szczególności w obszarze ewidencji gruntów i budynków.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1),
- dobra znajomość przepisów ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przepisami powiązanymi,
- znajomość standardów technicznych dotyczących ewidencji gruntów i budynków oraz nieruchomości,
- znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych,
- znajomość zagadnień dotyczących projektów finansowanych ze środków UE.
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
- posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji w zakresie 1 i 2,
- 1 rok doświadczenia w pracy w administracji geodezyjnej,
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów