Groupon (NASDAQ: GRPN) to największa w Polsce platforma usług w internecie, która sprawia, że przestajemy planować, a zaczynamy przeżywać. Przedsiębiorcy za pośrednictwem serwisu proponują przeróżne oferty (od romantycznej kolacji przy świecach, przez abonament telefoniczny, bilety do teatru czy skoki na bungee), zachęcając użytkowników do wyjścia z domu i spróbowania czegoś nowego lub odwiedzenia ulubionego miejsca w cenie jak dla stałego klienta. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon podpowiada najlepsze oferty na usługi, podróże, wydarzenia kulturalne i produkty na całym świecie – w cenach nie do pobicia.
Groupon wnosi także nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, umożliwiając im dostęp do użytkowników i możliwość tworzenia indywidualnych kampanii marketingowych bez żadnych kosztów wstępnych. Dodatkowo Groupon negocjuje dla swoich klientów biznesowych zniżki od firm, pozwalające na obniżenie kosztów prowadzenia biznesu.
Jeśli chcesz się zapisać do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz z listy swoje miasto. Jeśli chcesz pobrać aplikację mobilną Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl/jak-dziala-groupon-mobile. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z firmą, wejdź na stronę works.groupon.pl.
Szukasz pracy umożliwiającej kontakt z ludźmi, lubisz różnorodność i znasz język angielski? A może chcesz udoskonalać swoje umiejętności i mieć stały kontakt z językiem? Nie mogłeś lepiej trafić – właśnie poszukujemy osób na stanowisko:
(Dział Obsługi Klienta)
Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na zapytania Klientów Groupon i udzielanie informacji dotyczących zakupionych ofert (kontakt via telefon).
Spójrz, co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
stabilne zatrudnienie,
-
dedykowane szkolenie wdrażające,
-
atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
-
piękne nowoczesne biuro w sercu Warszawy,
-
mnóstwo benefitów (ubezpieczenie grupowe, karta MultiSport, opieka zdrowotna, świeże owoce, płatki z mlekiem, napoje),
-
strefę relaksu z wygodnymi kanapami, piłkarzykami,
-
wyjścia i imprezy integracyjne.
-
płynnie posługujesz się językiem angielskim i chcesz go używać na co dzień (kontakt z angielskojęzycznymi Klientami firmy),
-
masz doświadczenie w telefonicznej Obsłudze Klienta,
-
jesteś kreatywny i nie boisz się kontaktu z innymi,
-
jesteś pozytywnie nastawiony na realizację celów.