Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 7649
Warunki pracy
- Praca w siedzibie urzędu: o charakterze administracyjno-biurowym- Praca poza siedzibą urzędu: Warszawa, ul. Konwaliowa oraz w archiwum oddziałowym w Jeleniej Górze (dwa, trzy razy w roku)
- Praca przy monitorze ekranowym, obsługa urządzeń biurowych
- Praca w pomieszczeniach magazynowych, w których mogą występować zagrożenia dla zdrowia spowodowane np. niekorzystnym mikroklimatem pomieszczeń, zapyleniem, zagrożeniem biologicznym (grzyby, pleśń)
- Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo
(brak podjazdów, niedostosowane windy i toalety, korytarze dzielone drzwiami
z samozamykaczami).
Zakres zadań
- Prowadzenie zbiorów archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami
- Koordynacja poprawnego przepływu dokumentacji archiwalnej pomiędzy komórkami organizacyjnymi oraz raportowanie stanu zasobów zgodnie z obowiązującymi standardami
- Udział w opracowaniu wewnętrznych uregulowań związanych z archiwizacją dokumentacji
- Udział w tworzeniu dokumentacji kancelaryjnych prowadzonych sposobem tradycyjnym i elektronicznym
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi oraz realizacja dodatkowych zadań z zakresu archiwizacji
- Wprowadzanie i obsługa merytoryczna systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie preferowane o specjalności archiwistyka- znajomość zasad związanych z archiwizacją dokumentów
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- umiejętność współpracy
- skrupulatność, cierpliwość, odpowiedzialność
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- dobra znajomość pakietu MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie związane z wdrażaniem systemów/programów zarządzania dokumentacją
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- kurs kancelaryjno-archiwalny