Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 9427
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów, uczestniczenie w spotkaniach. Praca wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, pracą w terenie, permanentną obsługą klientów zewnętrznych oraz dyspozycyjnością, może odbywać się w nietypowych godzinach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
Zakres zadań
- przygotowywanie programów spotkań i wizyt krajowych Prezesa RM;
- przygotowywanie materiałów informacyjnych, notatek, opracowań na temat poszczególnych punktów scenariusza imprezy;
- nadzorowanie przygotowań i organizacji spotkań i wydarzeń z udziałem Prezesa RM oraz członków rządu i kierownictwa KPRM; uczestnictwo w wizytach przygotowawczych;
- współpraca przy organizacji wizyt ze służbami zaangażowanymi w organizację imprez;
- współpraca przy organizacji i obsłudze medialnej wizyt z komórkami organizacyjnymi KPRM, innymi Wydziałami DOM;
- przygotowywanie projektów pism dotyczących zaproszeń Prezesa RM oraz zaproszeń od Prezesa RM;
- prowadzenie wpływających do Prezesa RM spraw dotyczących konkursów, licytacji, akcji charytatywnych (nagrody i upominki);
- współpraca przy realizacji zadań związanych z organizacją lotów Prezesa RM.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji społecznej;
- Znajomość aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie;
- Znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej (znajomość organów administracji rządowej i samorządowej) w szczególności ustawy o służbie cywilnej;
- Znajomość zasad protokołu dyplomatycznego;
- Znajomość języka angielskiego lub innego języka urzędowego UE na poziomie B1;
- Wysoka kultura osobista;
- Zdolność analitycznego myślenia i kreatywność;
- Umiejętność organizacji pracy;
- Umiejętność pracy w zespole i pod presja czasu;
- Skuteczna komunikacja i umiejętność negocjacji;
- Systematyczność, dokładność, odpowiedzialność;
- Swoboda wyrażania myśli w mowie i na piśmie;
- Dyspozycyjność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego lub innego języka urzędowego UE na poziomie B2;
- Przeszkolenie z protokołu dyplomatycznego lub Public Relations lub komunikacji społecznej.