Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 10388
Warunki pracy
- budynek nie przystosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich,- w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- praca w pokoju wieloosobowym na drugim piętrze, przy monitorze ekranowym powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, drukarka,
- praca pod presją czasu,
- podejmowanie decyzji w warunkach stresu,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
Praca wymaga przemieszczenia się między kondygnacjami w budynku.
Zakres zadań
- Prowadzenie rejestru fundacji, których zadania statutowe mieszczą się w zakresie działań DDK, w celu nadzoru Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego nad fundacjami;
- Nadzór nad działalnością fundacji, analiza merytoryczna składanych przez nie sprawozdań oraz sporządzanie rocznej zbiorczej informacji, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania fundacji;
- Udzielanie odpowiedzi na wystąpienia i zapytania dot. fundacji, kierowane do MKIDN, w celu przedłożenia do podpisu dyrekcji Departamentu Dziedzictwa Kulturowego;
- Zbieranie informacji z instytucji podległych, nadzorowanych i współprowadzonych, sporządzanie zestawień, w celu ich przekazania komórkom organizacyjnym Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego;
- Analiza merytoryczna projektów wystąpień pokontrolnych przesłanych przez Biuro Audytu Wewnętrznego i Kontroli MKIDN, sporządzanie kart zgłoszeń kontroli, opiniowanie wniosków nadesłanych przez rzecznika dyscypliny finansów publicznych, w celu sprawowania nadzoru nad instytucjami pozostającymi we właściwości Wydziału ds. Muzeów;
- Analiza i przygotowanie odpowiedzi na skargi i wnioski obywateli. Prowadzenie rejestru skarg, w celu realizacji zarządzenia Dyrektora Generalnego MKIDN;
- Wykonywanie innych poleceń przełożonego, w celu realizacji zadań pozostających we właściwości Departamentu Dziedzictwa Kulturowego, w tym Wydziału ds. Muzeów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawo lub administracja lub zarządzanie lub nauki społeczne lub ekonomia lub finanse- znajomość przepisów KPA, ustawy o służbie cywilnej, fundacjach, finansach publicznych, o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o muzeach, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
- rzetelność i terminowość, wiedza specjalistyczna z zakresu działalności fundacji, zorientowanie na cel, gotowość do doskonalenia zawodowego, umiejętność współpracy, kreatywność, pozytywne podejście do klienta, inicjatywa, skuteczna komunikacja.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie B2