Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2538 dni temu
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 10624

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek przy ul. Żurawiej 22 jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Głównym problemem jest brak łazienek dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy umożliwiające wjazd osobie na wózku inwalidzkim.
W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań

  • sporządzanie propozycji zapisów do projektów planów finansowych Funduszu Pracy (FP) zgodnie z właściwością Wydziału oraz udział w przygotowywaniu wniosków w sprawie zmiany planu finansowego FP w trakcie roku budżetowego,
  • prowadzenie spraw związanych z realizacją umów oraz porozumień dotyczących przekazywania środków FP organom i instytucjom upoważnionym do finansowania z FP zadań określonych ustawowo,
  • udział w pracach dotyczących przygotowania decyzji limitowych dot. podziału środków FP z przeznaczeniem na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej oraz na finansowanie zlecania działań aktywizacyjnych, na finansowanie Programu Aktywizacji i Integracji, refundacji wynagrodzeń młodocianych pracowników oraz KFS,
  • opracowywanie propozycji podziału rezerwy środków FP będącej w dyspozycji Ministra oraz prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem rezerwą w trakcie roku budżetowego,
  • ­opracowywanie wyjaśnień, zaleceń i wytycznych w zakresie dotyczącym gospodarki finansowej FP,
  • ­przygotowywanie wkładu do budżetu zadaniowego resortu w części dotyczącej Funduszu Pracy,
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania parlamentarzystów, naczelnych i centralnych organów administracji państwowej i udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na zapytania, skargi, wnioski i petycje obywateli.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów wykonawczych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Komunikatywność
  • Znajomość obsługi komputera (MS Office)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty