Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2516 dni temu
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 10647

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek przy ul. Nowogrodzkiej 11 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy umożliwiające wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

Zakres zadań

  • ­­przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania klientów zewnętrznych oraz na interpelacje poselskie dotyczące zatrudnienia cudzoziemców w Polsce,
  • ­­­przygotowywanie opinii, stanowisk, wkładów Departamentu Rynku Pracy do projektów umów bilateralnych dotyczących przepływu pracowników lub programów typu „Zwiedzaj i pracuj”,
  • ­organizowanie spotkań i konferencji z udziałem przedstawicieli instytucji krajowych, zagranicznych i międzynarodowych oraz innych wydarzeń związanych z migracjami zarobkowymi,
  • ­­przygotowywanie projektów opinii Departamentu Rynku Pracy w zakresie migracji zarobkowych dotyczących projektów aktów prawnych lub umów międzynarodowych,
  • ­­udzielanie pomocy w przygotowaniu wkładów do instrukcji na posiedzenia gremiów unijnych,
  • ­­udzielanie pomocy w przygotowaniu stanowisk do legislacyjnych dokumentów unijnych,
  • ­­przygotowywanie projektów aktów administracyjnych i innych dokumentów w postępowaniach odwoławczych w sprawach zezwoleń na pracę cudzoziemców.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie
  • ­Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B2)
  • ­­Znajomość zagadnień dot. migracji zarobkowych, w szczególności przepisów regulujących zatrudnianie cudzoziemców w Polsce
  • ­­Znajomość prawa unijnego, w tym orzecznictwa TSUE w zakresie migracji zarobkowych
  • ­­Znajomość przebiegu procesu decyzyjnego w UE
  • ­­Znajomość ustawy o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom nielegalnie przebywającym na terytorium RP
  • ­­Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • ­­Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • ­­Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • ­­Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­­Komunikatywność
  • ­­Umiejętność obsługi komputera: MS OFFICE
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty