Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu
Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Ogłoszenie o naborze Nr 15511
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa- praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka, faks
- niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów i wind dla niepełnosprawnych, brak sanitariatów spełniających normy dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- Dekretacja dowodów księgowych, księgowanie operacji gospodarczych w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji o stanie środków funduszy socjalnych oraz rozliczeniach z pracownikami, sporządzanie sprawozdań
- Obliczanie zaangażowania planu finansowego jednostki budżetowej
- Opracowywanie planu finansowego Funduszu Wsparcia, prowadzenie ewidencji analitycznej, sporządzanie sprawozdań
- Analiza środków zgromadzonych na rachunku sum depozytowych i na zlecenie celem ich rozliczenia zgodnie z przeznaczeniem
- Opracowywanie projektów umów lub porozumień w celu przyjęcia przez Oddział darowizn finansowych i rzeczowych, rozliczanie przyjętych darowizn, sporządzanie sprawozdań w tym zakresie
- Monitorowanie terminowości wydatkowania środków przez komórki organizacyjne jednostki realizujące wydatek z Funduszu Wsparcia, kontrola dokumentów dot. wydatków z funduszu pod względem zgodności z przedmiotem umowy/porozumienia
- Opracowywanie rozliczeń do jednostek wspierających w zakresie wydatkowania środków w terminie i formie wynikającej z zawartych umów /porozumień
- Gromadzenie dokumentów księgowych z zakresu działania funduszy socjalnych/funduszu wsparcia, wykonywanie wydruków zbiorów zapisów księgowych, obrotów i sald ksiąg rachunkowych w celu sporządzenia sprawozdań i archiwizacji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w komórkach finansowych w zakresie ksiegowości
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, rachunkowości, funduszy socjalnych oraz umiejętność stosowania ich w praktyce
- umiejętność pracy w zespole
- zdolność analitycznego myślenia i prognozowania
- dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
- komunikatywność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność
- umiejętność argumentowania
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- obsługa programów finansowo – księgowych
- ukończone kursy w zakresie księgowości
- dyspozycyjność