Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Tarnobrzeg
Ogłoszenie o naborze Nr 16561
Warunki pracy
• praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,• obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),
• kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na parterze PUW w Rzeszowie – Delegatura w Tarnobrzegu, przy ul. 1 Maja 4a. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w 2 windy do X piętra. Jedna z wind posiada sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do X piętra. Na parkingu obok siedziby Urzędu znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.
Zakres zadań
- przyporządkowywanie spersonalizowanych w Centrum Personalizacji Dokumentów książeczek paszportowych do właściwych wniosków,
- dokonywanie wstępnej weryfikacji książeczek paszportowych celem wyeliminowania dokumentów zawierających niezgodne dane osobowe i widoczne wady fizyczne,
- obsługa funkcji „DEPOZYT” w Paszportowym Systemie Obsługi Obywateli za pomocą czytnika,
- sprawdzanie czy nie ma przesłanek do odmowy wydania dokumentu paszportowego,
- usuwanie zapisów linii papilarnych z ewidencji paszportowej,
- weryfikowanie odcisków palców i wykonywanie innych operacji związanych z wydawaniem dokumentów paszportowych w systemie informatycznym lokalnej ewidencji paszportowej,
- wydawanie dokumentów paszportowych osobom dla których zostały wystawione lub rodzicom (opiekunom prawnym) małoletnich,
- archiwizowanie kwestionariuszy paszportowych w archiwum Oddziału po wydaniu dokumentów paszportowych,
- udzielanie informacji (bezpośrednio lub telefonicznie) w sprawach związanych z otrzymaniem paszportu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- znajomość przepisów ustaw: o dokumentach paszportowych i przepisów wykonawczych, o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych,
- umiejętność obsługi programów MS Word.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe