Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 16659
Warunki pracy
Praca w stresie i pod presją czasu;Elastyczne godziny pracy.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- wsparcie Kierownika Projektu w bieżącym zarządzaniu realizacją projektów i zmian w obszarze Systemu Rejestrów Państwowych (SRP);
- udział w planowaniu, organizowaniu, monitorowaniu i komunikowaniu zadań projektowych;
- prowadzenie wyznaczonych działań projektowych zgodnie z standardami, w tym prowadzenie dokumentacji projektowej;
- udział w raportowaniu postępów prac projektowych, w tym zbieranie statusów realizacji poszczególnych zadań;
- tworzenie, utrzymywanie i aktualizowanie repozytorium dokumentów projektowych;
- udział w pracach projektowych, w szczególności w analizach i testach odbiorowych;
- aktywne dbanie o dobrą komunikację i wymianę informacji w zespole projektowym;
- aktywne dbanie o zgodność realizacji projektu z metodyką zarządzania projektami w resorcie cyfryzacji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze realizacji projektów IT
- znajomości metodyk zarządzania projektem;
- znajomość zagadnień z obszaru systemu rejestrów państwowych (PESEL, RSC, RDO);
- zorientowanie na osiąganie celów
- umiejętność współpracy w zespole
- umiejętność skutecznej komunikacji;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie metodyk zwinnych np. SCRUM oraz w zakresie zarządzania projektem (Prince2 lub PMI);
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
- znajomość aplikacji: MS Project, Jira.