Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Komenda Główna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2382 dni temu
Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 16509

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.

Zakres zadań

  • inicjowanie i realizowanie działań Policji o zasięgu krajowym na rzecz szeroko rozumianego zapobiegania przestępczości i zachowaniom aspołecznym,
  • inicjowanie i merytoryczne opracowywanie przedsięwzięć dotyczących prowadzonych przez Biuro kampanii społecznych, a także opracowywanie pod względem graficznym projektów materiałów profilaktyczno-informacyjnych, w tym: publikacji i materiałów multimedialnych,
  • analizowanie trendów zagrożeń w obszarze przestępczości i wykroczeń oraz inicjowanie działań profilaktycznych zmierzających do przeciwdziałania negatywnym zjawiskom,
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi Policji,
  • współpraca z organizacjami rządowymi, pozarządowymi, kolegiami pozapolicyjnymi, placówkami naukowymi,
  • opiniowanie wniosków o objęcie honorowym patronatem Komendanta Głównego Policji przedsięwzięć organizowanych przez podmioty zewnętrzne oraz jednostki organizacyjne Policji,
  • udział w prowadzeniu szkoleń, uczestniczenie w konferencjach i seminariach poświęconych tematyce przeciwdziałania przestępczości i aspołecznych zachowań, a także uczestniczenie w pracach komisji konkursowych o tematyce profilaktycznej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze promocji działań na rzecz bezpieczeństwa publicznego lub w zakresie profilaktyki i edukacji społecznej lub powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność analizy i argumentowania,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność biegłego posługiwania się programami komputerowymi (środowisko Windows),
  • dyspozycyjność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu przeciwdziałania aspołecznym zachowaniom, w tym agresji w środowisku nieletnich,
  • znajomość metodologii działań z zakresu tworzenia kampanii społecznych i edukacyjnych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
 

Podobne oferty