Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2377 dni temu
Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 16946

Warunki pracy

1) praca biurowa,
2) wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
4) użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka i skaner.
Wejście do budynku przy ul. Pawińskiego 17/21 nie posiada podjazdu dla wózków inwalidzkich. W budynku znajdują się dwie windy. Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Miejsce pracy znajduje się na drugim piętrze. Praca wymaga przemieszczania po budynku w celu wykonywania zleconych zadań.

Zakres zadań

  • rozpatrywanie skarg wpływających do organu i analizowanie prawidłowości postępowania będącego przedmiotem skargi w celu stwierdzenia jej zasadności; przygotowanie projektu odpowiedzi, a w przypadku gdy skarga jest zasadna przygotowanie również projektu pisma do wydziałów ustalania świadczeń, wskazującego propozycje naprawienia powstałych nieprawidłowości
  • przygotowywanie projektów pism i udzielanie merytorycznych wyjaśnień na pytania świadczeniobiorców, osób ubiegających się o przyznanie świadczeń, a także pracowników wydziałów ustalania świadczeń z zakresu zaopatrzenia emerytalnego funkcjonariuszy, w celu dostarczenia im aktualnej wiedzy, ujednolicenia procedur oraz zapewnienia jednolitej praktyki w stosowaniu tych przepisów przez pracowników wydziałów ustalania świadczeń
  • opracowywanie projektów stanowisk organu emerytalnego oraz projektów decyzji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, w sprawach świadczeń w drodze wyjątku
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski kierowane przez instytucje państwowe i organy państwowe oraz projekty odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie
  • rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na pisma kierowane do Zakładu dotyczące domniemanych świadczeniobiorców

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji
  • znajomość przepisów z zakresu zaopatrzenia emerytalnego funkcjonariuszy Policji oraz ich rodzin, przepisów pragamtycznych poszczególnych służb
  • znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych, o ubezpieczeniu zdrowotnym oraz o egzekucji w administracji
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • kreatywność
  • umiejętność interpretacji przepisów oraz ich stosowania w praktyce
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole
  • zdolność analitycznego myślenia, swoboda w komunikowaniu się w mowie i piśmie
  • umiejętność obsługi baz danych aktów prawnych
  • umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie aplikacji Word i Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność sporządzania analiz i prognoz
  • umiejętność szybkiego uczenia się
 

Podobne oferty