Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 18288
Warunki pracy
− Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.− Praca w warunkach narażenia na stres.
− Praca wymagająca dyspozycyjności.
− Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
− Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednej, innej kondygnacji budynku.
− Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Zakres zadań
- Rozlicza i ewidencjonuje czas pracy oraz absencje pracowników Urzędu, przygotowuje harmonogramy czasu pracy pracowników niepełnozatrudnionych oraz pełniących dyżury w dni wolne od pracy, wprowadza informacje o czasie pracy, dyżurach i absencjach pracowniczych do systemu kadrowo – płacowego, w celu dostarczenia aktualnej informacji o dyscyplinie pracy oraz w celu zapewnienia wypłaty świadczeń pracowniczych w należnej wysokości.
- Przygotowuje dokumentację związaną ze stosunkiem pracy, w tym również w sprawach ubezpieczeniowych oraz emerytalno–rentowych obecnych oraz byłych pracowników Urzędu, zakłada i prowadzi teczki akt osobowych oraz prowadzi i uzupełnia system kadrowo–płacowy, w celu zapewnienia kompletności dokumentacji pracowniczej oraz jej właściwego prowadzenia i przechowywania zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Uczestniczy w ustalaniu uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych, dodatków stażowych, ekwiwalentów za urlopowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego i innych świadczeń pracowniczych oraz przygotowuje projekty dokumentów w tych sprawach w celu przekazania komórce wypłacającej świadczenia finansowe informacji na temat należnych świadczeń.
- Obsługuje proces naborów na wolne stanowiska pracy w Urzędzie poprzez analizowanie wniosków o wszczęcie naboru, zamieszczanie ogłoszeń, gromadzenie i przechowywanie ofert, uczestniczenie w komisjach naboru, zawiadamianie kandydatów o terminach i wynikach poszczególnych etapów naboru a także zamieszczanie informacji o wynikach zakończonych naborów, w celu zapewnienia skutecznego doboru kadr, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi.
- Uczestniczy w procedurze sporządzania ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej, w procedurze wartościowania stanowisk pracy oraz w przygotowaniu dokumentacji kandydatów do postępowań kwalifikacyjnych do służby cywilnej w celu zapewnienia właściwiej realizacji przez Urząd przepisów ustawy o służbie cywilnej.
- Opracowuje projekt planu szkoleń na rok budżetowy, organizuje proces podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników Urzędu, koordynuje proces ustalania indywidualnych programów rozwoju zawodowego (IPRZ) oraz sporządza sprawozdania z realizacji szkoleń i bieżące zestawienia i analizy, w celu zapewnienia podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników w ramach posiadanych środków oraz w zgodzie z obowiązującymi przepisami.
- Obsługuje proces przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników Urzędu, przygotowuje skierowania i dba o terminowość ich realizacji oraz monitoruje realizację umów na usługę służby medycyny pracy w celu zapewnienia profilaktycznej ochrony zdrowia pracowników Urzędu zgodnie z przepisami prawa.
- Sporządza analizy, zestawienia i raporty w celu skompletowania danych do przygotowania okresowych sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), urzędu obsługującego ministra właściwego w sprawach administracji publicznej, nadzorującego Głównego Geodetę Kraju, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (KPRM) oraz w celu udzielenia bieżącej informacji kierownictwu Urzędu, a także udziela informacji i porad pracownikom Urzędu w celu zapewnienia pełnej obsługi kadrowej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia zdobytego w komórce kadrowej
- Przeszkolenie z zakresu prowadzenia spraw personalnych
- Dobra znajomość przepisów prawa pracy, w tym Kodeksu pracy oraz systemu ubezpieczeń społecznych.
- Dobra znajomość przepisów ustaw urzędniczych (o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych, o wynagrodzeniu osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe) wraz z przepisami wykonawczymi.
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce.
- Umiejętność obsługi komputerowych systemów kadrowo–płacowych.
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Samodzielność, odpowiedzialność.
- Systematyczność, dokładność.
- Asertywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.