Specjalista

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Warszawa

6 dni temu

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 20659

Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w wydzielonym pokoju biurowym mieszczącym się na terenie budynku. Wyposażone jest w monitor ekranowy, stanowiący narzędzie pracy powyżej 4 h w ciągu dnia, oświetlenie w pomieszczeniu - sztuczne. Praca zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego. Możliwość występowania stresu związanego z bezgotówkową obsługą klienta zewnętrznego, praca pod presją czasu. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (podjazd dla wózków inwalidzkich, winda, pomieszczenia higieniczno-sanitarne). Brak oznaczeń dla osób niewidomych. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Zakres zadań

  • Dokonywanie operacji gotówkowych (wpłaty i wypłaty) w kasie WIOŚ na podstawie podpisanych przez uprawnione osoby dowodów księgowych i prowadzenie raportu kasowego.
  • Pobieranie i odprowadzanie gotówki do banków.
  • Dokonywanie bezgotówkowych operacji na podstawie zaksięgowanych i zatwierdzonych do zapłaty dowodów księgowych przy użyciu systemu bankowego NBE - Bankowość Elektroniczna NBP.
  • Analizowanie wpłat na rachunki bankowe WIOŚ i dokonywanie zwrotu nieprawidłowych wpłat po zatwierdzeniu przez Głównego Księgowego i kierownika jednostki.
  • Odprowadzanie w określonych terminach na rachunek Ministerstwa Finansów wpływów z tytułu dochodów budżetowych.
  • Rozliczanie podróży służbowych pracowników WIOŚ.
  • Sprawdzanie i parafowanie dokumentów pod względem finansowo-księgowym.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi kasowo-bankowej lub w księgowości
  • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo bankowe.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej.
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office (w tym dobra znajomość arkusza Excel), Internetu, poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

    Dokumenty i oświadczenia niezbędne

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Termin i miejsce składania dokumentów

    Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-23 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
    ul. Bartycka 110 A
    00-716 Warszawa
    z dopiskiem: Oferta pracy - Nr 20659

    Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Administracyjnych

    Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
    Specjalista ds. Administracyjnych Praca Specjalista ds. Administracyjnych

    Rekrutują z Praca.pl