Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 20759
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 jest dostępny i dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózku inwalidzkim, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się trzy windy i jedna platforma transportowa, które umożliwiają wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Zakres zadań
- udział w terminowym przygotowaniu oświadczenia o stanie kontroli zarządczej Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej,
- opracowywanie wyników samooceny stanu kontroli zarządczej oraz wyników analizy ryzyka,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w zakresie przygotowywania odpowiedzi na pisma kontrolerów w trakcie przeprowadzanej kontroli i po jej zakończeniu,
- monitorowanie stanu realizacji wniosków pokontrolnych kierowanych do Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz do jednostek podległych i nadzorowanych przez Ministra,
- przygotowywanie zbiorczych informacji, opracowań, sprawozdań, analiz, notatek z zakresu realizacji zadań Wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o Najwyższej Izbie Kontroli
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe