Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa klienta w zakresie sprzedaży; Informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej; Zgłaszania wniosków dotyczących uzupełnienie oferty; Budowanie relacji z Klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta przy kasie w oparciu o standardy obsługi Klienta Dbanie o czystość i zatowarowanie sklepu Wystawianie faktur (gotówkowe, zbiorcze) i dokumentów sprzedaży (WZ, RW, MM) Przyjmowanie dostaw towarów oraz paliw zgodnie z obowiązującymi procedurami...
PBH S.A. jest polską firmą odzieżową, właścicielem marki QUIOSQUE, która obejmuje sieć ponad 130 sklepów w całym kraju. Naszą dewizą jest hasło, które propagujemy wśród naszych Klientek: Jesteśmy różne, jesteśmy piękne. Nasze kolekcje, poprzez odpowiedni dobór fasonów i kolorów oraz stylizacji, pozwalają Klientkom na odkrycie swojego własnego piękna.
QUIOSQUE nie byłby tą samą firmą, którą jest teraz bez otwartych i kreatywnych pracowników. Nasz zespół tworzą ludzie o wysokich kompetencjach będący siłą napędową QUIOSQUE. Są pełni optymizmu i energii, kochają modę i chcą się rozwijać.
Sprzedawca
Miejsce pracy: Janki koło Warszawy C.H. Janki
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
profesjonalną obsługę klienta opartą na doradztwie
przygotowanie towaru do sprzedaży,
ekspozycję towaru w oparciu o standardy marki
utrzymanie porządku w sklepie
Od kandydatów oczekujemy:
otwartości na kontakt z klientem,
uprzejmości i pogody ducha,
rzetelności i uczciwości
łatwości nawiązywania kontaktów, umiejętności pracy w zespole
gotowości do pracy w różnych porach dnia oraz w różne dni tygodnia (także w soboty i niedziele)
motywacji i chęci do pracy
doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem
Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa klienta w zakresie sprzedaży; Informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej; Zgłaszania wniosków dotyczących uzupełnienie oferty; Budowanie relacji z Klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta przy kasie w oparciu o standardy obsługi Klienta Dbanie o czystość i zatowarowanie sklepu Wystawianie faktur (gotówkowe, zbiorcze) i dokumentów sprzedaży (WZ, RW, MM) Przyjmowanie dostaw towarów oraz paliw zgodnie z obowiązującymi procedurami...