Najnowsze oferty pracy

  • Asystent ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent
    19 godz.
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Asystent ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    19 godz.
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych (Archiwum)

    PwC   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    3 dni
    Twoja przyszła rola: archiwizowanie dokumentów, wydawanie pracownikom poczty oraz dokumentów archiwalnych, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, realizacja...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Archiwista Gdynia
Starszy archiwista w sekcji nadzoru archiwalnego

Starszy archiwista w sekcji nadzoru archiwalnego

Archiwum Marynarki Wojennej w Gdyni
Gdynia
praca stacjonarna
3376 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 165176
  • Data ukazania się ogłoszenia: 09 grudnia 2014 r.

Archiwum Marynarki Wojennej w Gdyni

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy archiwista
  • w sekcji nadzoru archiwalnego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Gdynia
    Archiwum Marynarki Wojennej
    ul Dickmana
    81-103 Gdynia

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gdynia

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • uczestniczenie w analizach opracowywanych Jednolitych Rzeczowych Wykazów Akt;
  • udział w ekspertyzach archiwalnych w nadzorowanych jednostkach organizacyjnych;
  • uczestniczenie w procesie brakowania dokumentacji niearchiwalnej zgromadzonej w nadzorowanych jednostkach organizacyjnych;
  • udział w szkoleniach osób funkcyjnych odpowiedzialnych za proces archiwizacji dokumentacji.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • wystąpienia publiczne;
    wyjazdy służbowe;
    kontakty zewnętrzne z osobami funkcyjnymi nadzorowanych jednostek organizacyjnych w zakresie kształtowania zasobu archiwalnego;
    samodzielność w wykonywaniu zadań;
    stres związany z obsługą klientów.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca przy komputerze;
    kurz, mikroustroje występujące w aktach;
    podjazdy na korytarzach;
    brak dostosowania toalet dla osób niepełnosprawnych.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność obsługi komputera;
    • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
    • dokładność, sumienność;
    • umiejętność samokształcenia oraz łatwość przyswajania nowych zagadnień;
    • znajomość obowiązujących przepisów z zakresu archiwizacji, ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
    • zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego umożliwiającego dostęp do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE
    • umiejętność redagowania pism.
wymagania dodatkowe
  • staż pracy w archiwistyce minimum 1 rok;
  • ukończenie kursu archiwalnego lub studiów podyplomowych z archiwistyki;
  • znajomość problematyki pracy w kancelarii;
  • znajomość normatywów resortowych (MON) w zakresie pracy biurowej;
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli TAJNE;
  • doświadczenie w pracy kancelaryjnej.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Asystent ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent
    19 godz.
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
  • Asystent ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    19 godz.
    Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych. Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji

    KGL S.A.   Klaudyn    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych (Archiwum)

    PwC   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid
    3 dni
    Twoja przyszła rola: archiwizowanie dokumentów, wydawanie pracownikom poczty oraz dokumentów archiwalnych, koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy, dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, realizacja...