- Ogłoszenie nr: 165176
- Data ukazania się ogłoszenia: 09 grudnia 2014 r.
Archiwum Marynarki Wojennej w Gdyni
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy archiwista
- w sekcji nadzoru archiwalnego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Gdynia
Archiwum Marynarki Wojennej
ul Dickmana
81-103 Gdynia
Miejsce wykonywania pracy:
- Gdynia
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- uczestniczenie w analizach opracowywanych Jednolitych Rzeczowych Wykazów Akt;
- udział w ekspertyzach archiwalnych w nadzorowanych jednostkach organizacyjnych;
- uczestniczenie w procesie brakowania dokumentacji niearchiwalnej zgromadzonej w nadzorowanych jednostkach organizacyjnych;
- udział w szkoleniach osób funkcyjnych odpowiedzialnych za proces archiwizacji dokumentacji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
wystąpienia publiczne;
wyjazdy służbowe;
kontakty zewnętrzne z osobami funkcyjnymi nadzorowanych jednostek organizacyjnych w zakresie kształtowania zasobu archiwalnego;
samodzielność w wykonywaniu zadań;
stres związany z obsługą klientów.
praca przy komputerze;
kurz, mikroustroje występujące w aktach;
podjazdy na korytarzach;
brak dostosowania toalet dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera;
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
- dokładność, sumienność;
- umiejętność samokształcenia oraz łatwość przyswajania nowych zagadnień;
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu archiwizacji, ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
- zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego umożliwiającego dostęp do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE
- umiejętność redagowania pism.
- staż pracy w archiwistyce minimum 1 rok;
- ukończenie kursu archiwalnego lub studiów podyplomowych z archiwistyki;
- znajomość problematyki pracy w kancelarii;
- znajomość normatywów resortowych (MON) w zakresie pracy biurowej;
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli TAJNE;
- doświadczenie w pracy kancelaryjnej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów