- Ogłoszenie nr: 161890
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 lipca 2014 r.
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw kadrowych
- w Biurze Organizacji i Kadr
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Spokojna 4
20-9144 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy,
- wprowadzanie do programu kadrowego informacji związanych z zatrudnianiem, zmianą i ustaniem stosunku pracy oraz podejmowanie decyzji o sposobie zakwalifikowania poszczególnych warunków zatrudnienia,
- sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz z zakresu spraw kadrowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych, Kodeks pracy, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o emeryturach i rentach z FUS, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o rozwiązywaniu stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników, Kpa oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- wykształcenie wyższe,
- studia podyplomowe z zakresu prawa pracy,
- umiejętność obsługi programu kadrowego,
- umiejętność zastosowania prawa w praktyce,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność analizy i syntezy informacji,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- sumienność, terminowość.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów