- Ogłoszenie nr: 168941
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 kwietnia 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Gryficach
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- w Referacie Ruchu Drogowego WPiRD
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Gryficach
ul.Mickiewicza 19
72-300 Gryfice
Miejsce wykonywania pracy:
- Gryfice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie pracy kancelaryjnej Referatu Ruchu Drogowego
- gromadzenie i przesyłanie do właściwych starostw powiatowych materiałów dot.postepowańadministracyjnych w sprawach skierowań na badania lekarskie i psychologiczne osób karanych za przestępstwa określone w art.178a paragraf 1i2 kk
- prowadzenie elektronicznego rejestru postępowań wyjaśniających w sprawach o wykroczenia
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wydawania pozwoleń na broń
- rejestracja wyroków sądowych w sprawach o wykroczenia oraz wypadków i kolizji drogowych
- wprowadzanie do systemu kart MRD 2
- prowadzenie systemu PARKING ( dotyczy pojazdów zabezpieczonych przez Policję )
- prowadzenie korespondencji z firmami ubezpieczeniowymi
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca wykonywana w warunkach normalnych-biurowych
naturalne i sztuczne oświetlenie
praca przy monitorze ekranowym
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata stażu pracy
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu Kodeksu Postępowań Administracyjnych
- znajomość przepisów z zakresu Kodeksu Wykroczeń
- znajomość przepisów z Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym
- znajomość przepisów z Ustawy o broni i amunicji
- umiejętność samodzielnego redagowania pism
- umiejętność obsługi komputera w zakresie programów Word, Excel
- doświadczenie w pracy kancelaryjno-biurowej
- wykształcenie wyższe
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność i komunikatywność
- bardzo dobra komunikacja werbalna
- umiejętność analizowania i interpretacji przepisów
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ''Poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów