- Ogłoszenie nr: 163444
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 października 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
- Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw dekretowania dowodów księgowych
- w Wydziale Finansów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- dekretowanie operacji finansowych bankowych i kasowych, w celu dostarczenia rzetelnej informacji finansowej
- uzgadnianie prawidłowości zapisów księgowych w systemie „Konto” celem zapewnienia zgodności kosztów z wydatkami
- wprowadzanie dowodów księgowych do systemu „Konto”, w celu dostarczenia bieżącej informacji o poniesionych kosztach i wydatkach
- oprawianie dowodów księgowych oraz list płac w celu właściwego przechowywania dokumentów
- sprawdzanie sum kontrolnych z dowodów księgowych z poniesionymi wydatkami w celu ustalenia ich zgodności
- przygotowywanie dokumentów księgowych do przekazania do archiwum KWP w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca siedząca
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca przy komputerze
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks)
- budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę, barierą architektoniczną dla osób niepełnosprawnych ruchowo np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu do windy
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w księgowości
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, klasyfikacji budżetowej (rozp. Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych)
- umiejętność pracy w zespole
- wysoka kultura osobista
- umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego
- umiejętność stosowania analitycznego myślenia
- rzetelność, dokładność, skrupulatność
- przeszkolenie w zakresie rachunkowości
- 1 rok doświadczenia w pracy w administracji
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów