- Ogłoszenie nr: 175506
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 listopada 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
- Mazowiecki Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw ewidencji i akt osobowych policjantów
- w Wydziale Kadr i Szkolenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI Z SIEDZIBĄ W RADOMIU
ul. 11 – go Listopada 37/59 , 26-600 Radom
Miejsce wykonywania pracy:
- Radom
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- zamawianie w Centrum Personalizacji Dokumentów MSW legitymacji służbowych policjantów podległych Komendantowi Wojewódzkiemu Policji z siedzibą w Radomiu, wydawanie ich, prowadzenie ewidencji i przygotowywanie do zniszczenia, potwierdzanie ważności dokumentów służbowych pracowników KWP z siedzibą w Radomiu;
- realizowanie zadań dot. pieczęci urzędowych oraz pieczęci i stempli służbowych użytkowanych w KWP z siedzibą w Radomiu, SPPP Radom i SPPP Płock;
- realizowanie zadań z zakresu oświadczeń o stanie majątkowym policjantów Wydziału Kadr i Szkolenia KWP z siedzibą w Radomiu poprzez prowadzenie zbioru oświadczeń, dystrybucję oświadczeń do innych jednostek organizacyjnych Policji w ślad za przeniesionymi policjantami oraz archiwizowanie oświadczeń;
- zamawianie, rozdzielanie i prowadzenie ewidencji znaków identyfikacji indywidualnej policjanta dla funkcjonariuszy KWP z siedzibą w Radomiu, SPPP Radom i SPPP Płock, oraz jednostek organizacyjnych Policji podległych Komendantowi Wojewódzkiemu Policji z siedzibą w Radomiu;
- prowadzenie ewidencji zagubionych dokumentów służbowych policjantów i pracowników Policji podległych Komendantowi Wojewódzkiemu Policji z siedzibą w Radomiu oraz przygotowywanie protokołów szkody;
- wydawanie na wniosek bezpośredniego przełożonego policjanta skierowań na badania kontrolne po zwolnieniu lekarskim trwającym powyżej 30 dni;
- opracowywanie wniosków o nadanie orderów, odznaczeń i medali państwowych i resortowych;
- wykonywanie zadań dot. akt osobowych policjantów KWP z siedzibą w Radomiu oraz SPPP Radom i SPPP Płock, a także komendantów powiatowych/miejskich Policji i ich zastępców podległych Komendantowi Wojewódzkiemu Policji z siedzibą w Radomiu.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno – biurowa,
- praca w siedzibie jednostki.
- praca wykonywana w pozycji siedzącej,
- 8 – godzinny system pracy,
- stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy,
- czas pracy przy monitorze powyżej 4 godz. dziennie,
- oświetlenie naturalne i sztuczne.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o Policji, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów,
- szybkość działania.
- wykształcenie: wyższe;
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli – „poufne”
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów