- Ogłoszenie nr: 175603
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 listopada 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Krakowie
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw szkoleniowych
- w Wydziale Kadr
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Krakowie
ul. Siemiradzkiego 24
31-137 Kraków
Miejsce wykonywania pracy:
- Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynowanie, organizowanie procesu doskonalenia lokalnego policjantów KMP w Krakowie oraz sporządzanie wymaganej w tym zakresie dokumentacji
- rozpoznawanie i bilansowanie potrzeb szkoleniowych policjantów i pracowników Komendy
- koordynowanie naboru do szkół policyjnych i ośrodków szkolenia
- planowanie i koordynowanie zagadnienia wyszkolenia strzeleckiego policjantów Komendy
- organizowanie obowiązkowych testów sprawności fizycznej dla policjantów Komendy i opracowywanie stosownej dokumentacji
- organizowanie szkoleń policjantów i pracowników Wydziału Kadr
- wprowadzanie i aktualizacja danych szkoleniowych w systemie elektronicznym SWOP
- prowadzenie i aktualizacja ewidencji zbiorów bibliotecznych KMP w Krakowie
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Realizacja spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym policjantów i pracowników Komendy Miejskiej Policji w Krakowie.
Praca administracyjno-biurowa; praca w terenie w trakcie zajęć szkoleniowych.
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu,
- praca w pomieszczeniu usytuowanym na II piętrze oraz w terenie niejednokrotnie w miejscach nie przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej w tym minimum 6 miesięcy w obszarze związanym ze szkoleniami
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy o Policji
- znajomość przepisów z zakresu szkolenia i doskonalenia zawodowego w Policji
- znajomość przepisów z zakresu szkoleń w służbie cywilnej
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętność interpretacji przepisów
- umiejętność dobrej organizacji pracy
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność, komunikatywność
- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 182, poz. 1228)
- 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- posiadanie prawa jazdy kat. B
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów