- Ogłoszenie nr: 159472
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 kwietnia 2014 r.
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Świętokrzyski Urząd Wojewódzki
Al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
Miejsce wykonywania pracy:
- Kielce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- udzielanie informacji klientom o trybie i sposobie ubiegania się o wydanie dokumentu paszportowego,
- przyjmowanie wniosków paszportowych i wydawanie dokumentów paszportowych,
- przyjmowanie pisemnych zgód rodziców na wydanie dokumentu paszportowego dla nieletnich,
- przyjmowanie oświadczeń o utracie ważnych dokumentów paszportowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
kontakty z klientami ubiegającymi się o wydanie dokumentu paszportowego, pracownikami innych oddziałów paszportowych.
praca w siedzibie Urzędu -budynek "C-2", V piętro, praca przy komputerze powyżej
4 godzin dziennie, stanowisko pracy oraz windy osobowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy z dnia 13 lipca 2006 r. o dokumentach paszportowych, Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 2010r. w sprawie dokumentów paszportowych, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 lutego 2010r. w sprawie opłat za wydanie dokumentu paszportowego oraz ich zwrotu,
- znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeksu postepowania administracyjnego, znajomość Zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- komunikatywność.
- półroczne doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klientów ubiegających się o dokumenty paszportowe.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów