- Ogłoszenie nr: 175451
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 listopada 2015 r.
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw legalizacji pobytu i zatrudnienia
- w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 2
Adres urzędu
- Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
- ul. Piotrkowska 103, 90-425 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przyjmowanie wniosków, wydawanie polskich dokumentów, udzielanie kompleksowej informacji na temat obowiązujących przepisów,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zatrudnienia cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przyjmowanie wniosków i wydawanie zezwoleń na pracę, udzielanie kompleksowej informacji na temat obowiązujących przepisów.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca samodzielna
praca wymagająca koncentracji
czynniki uciążliwe: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość aktów prawnych w sprawach dotyczących cudzoziemców,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- umiejętność stosowanie przepisów prawa w praktyce,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętności redakcyjne,
- umiejętności interpersonalne,
- odporność na stres,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów