- Ogłoszenie nr: 177465
- Data ukazania się ogłoszenia: 05 lutego 2016 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
- Dyrektor Regionalnego Zarządu
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw wynagrodzeń
- w Wydziale Wynagrodzeń
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.75
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22
31-109 Kraków
Miejsce wykonywania pracy:
- Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Zakładanie i bieżąca aktualizacja rocznych kart zarobkowych dla pracowników w celu przygotowania informacji do prawidłowego naliczania wynagrodzeń.
- Weryfikacja kart pracy, obliczanie, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników oraz sporządzanie zestawień zbiorczych z list płac.
- Obliczanie wynagrodzeń za czas choroby i zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz prowadzenie dokumentacji wypłaconych zasiłków na kartotekach zasiłkowych.
- Obsługa programu Płatnik”, System kadrowo-płacowy.
- Archiwizacja dokumentów płacowych i przygotowanie spisów zdawczo-odbiorczych.
- Przygotowanie i weryfikacja danych do sporządzania informacji podatkowych.
- Opracowywanie list wypłat dodatkowego wynagrodzenia rocznego tj. przygotowanie wykazu zatrudnionych pracowników, ustalanie podstawy naliczenia DWR oraz sporządzanie list płac i zestawień zbiorczych z list płac.
- Przygotowywanie informacji, zaświadczeń dla potrzeb PKZP, Wydziału Spraw Pracowniczych, ZUS, zainteresowanych pracowników oraz danych na potrzeby sprawozdań GUS i Służby Cywilnej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności biurowe. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Większość czynności wykonywanych jest w pozycji siedzącej. Czas pracy zgodny z przepisami o służbie cywilnej.
Obiekt przy ulicy Marszałka J. Piłsudskiego 22 (cztery kondygnacje). Budynek nie został wyposażony w udogodnienia w postaci wind dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz szerokość drzwi jest w odpowiednich wymiarach. Toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Tylko jedna toaleta na parterze jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym (wieloosobowym).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata stażu pracy w zakresie zagadnień kadrowo-płacowych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- obsługa pakietu MS Office
- znajomość przepisów: Ustawa o służbie cywilnej, Ustawa o pracownikach urzędów państwowych.
- znajomość regulacji prawnych dot. zagadnień płacowych oraz ubezpieczenia pracowników
- umiejętność analitycznego myślenia
- samodzielności w pracy
- wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej
- mile widziane doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń w administracji publicznej
- umiejętność obsługi „Płatnika"
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów