Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Inżynier ds. Ofertowania branża: budowlana, sanitarna i elektryczna

    Climamedic Sp. z o.o. Sp.k.   Reguły    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Szczegółowa analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji oraz zgłaszanie ewentualnych uwag, Rozsyłanie zapytań ofertowych do dostawców i podwykonawców wraz z weryfikacją poprawności dostarczonych ofert, Sporządzanie opisu określającego rodzaj i ilość materiałów, Przygotowywanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Kierownik Działu Kosztorysów Lubuskie
Starszy inspektor w Zespole Finansów i Administracyjno-Gospodarczego

Starszy inspektor w Zespole Finansów i Administracyjno-Gospodarczego

Komenda Powiatowa Policji w Krośnie Odrzańskim
lubuskie, Krosno Odrzańskie
praca stacjonarna
3474 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163829
  • Data ukazania się ogłoszenia: 17 października 2014 r.

Komenda Powiatowa Policji w Krośnie Odrzańskim

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw obsługi finansowo - administracyjnej
  • w Zespole Finansów i Administracyjno-Gospodarczego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 0.5

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Świerczewskiego 17
    66-600 Krosno Odrzańskie

Miejsce wykonywania pracy:

  • Krosno Odrzańskie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ewidencji pomocniczej sprzętu kwaterunkowego, techniki specjalnej, umundurowania, techniki biurowej, wyżywienia, kulturalno-oświatowego w formie ilościowej, numerycznej, jakościowej;
  • zgłaszanie potrzeb w zakresie zakupu i napraw oraz brakowania sprzętu;
  • realizacja wydatków związanych z holowaniem i parkowaniem pojazdów zatrzymanych;
  • realizacja wydatków związanych z legalizacją, przeglądem urządzeń do pomiarów trzeźwości oraz utrzymania psa służbowego:
  • przygotowywanie i nadzór nad prawidłowością inwentaryzacji;
  • rozliczanie i potwierdzanie zgodności rachunków i faktur.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca wykonywana w warunkach normalnych - praca biurowa
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko usytuowane na I piętrze w budynku bocznym jednostki. Bariera architektoniczna - brak windy. Oświetlenie sztuczne, praca w pozycji siedzącej. Narzędzia i materiały pracy - komputer, kserokopiarka.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 5 miesięcy doświadczenia zawodowego w finansach lub administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych;
    • dokładność;
    • rzetelność;
    • umiejętność organizacji pracy własnej.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe administracja lub zarządzanie;
  • posiadanie poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne":
  • umiejętność rozliczania dokumentów finansowych;
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku 2 lata.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Inżynier ds. Ofertowania branża: budowlana, sanitarna i elektryczna

    Climamedic Sp. z o.o. Sp.k.   Reguły    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Szczegółowa analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji oraz zgłaszanie ewentualnych uwag, Rozsyłanie zapytań ofertowych do dostawców i podwykonawców wraz z weryfikacją poprawności dostarczonych ofert, Sporządzanie opisu określającego rodzaj i ilość materiałów, Przygotowywanie...