- Ogłoszenie nr: 167316
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 lutego 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Kołobrzegu
- Komendant Powiatowy
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- w Zespole Kadr i Szkolenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Kołobrzegu
ul. Kilińskiego 20
78-100 Kołobrzeg
Miejsce wykonywania pracy:
- Kołobrzeg
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa kadrowa Komendy Powiatowej Policji w Kołobrzegu
- gromadzenie, analizowanie i udostępnianie danych dotyczących sytuacji kadrowej KPP w Kołobrzegu
- merytoryczny nadzór nad efektywnością wykorzystania zasobów kadrowo – etatowych KPP w Kołobrzegu, formułowanie wniosków i propozycji w tym zakresie
- udzielanie pomocy kadrowej i konsultacji naczelnikom, kierownikom i policjantom KPP w Kołobrzegu
- sporządzanie meldunków o stanie kadr funkcjonariuszy i pracowników policji KPP w Kołobrzegu
- analiza akt osobowych oraz innych dokumentów dotyczących spraw osobowych oraz informowanie przełożonych o możliwości awansowania, upływie służby przygotowawczej, terminach sporządzania opinii służbowych
- wykonywanie czynności związanych z przyjęciem, przeniesieniem, zwalnianiem funkcjonariuszy Policji ze służby
- wprowadzanie, modyfikacja danych w programie SWOP w zakresie kadr i szkolenia
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w siedzibie urzędu
Stanowisko wyposażone w telefon, drukarkę, komputer, monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy,
oświetlenie naturalne i sztuczne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub 2 lata w komórce kadr
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra znajomość przepisów Kodeksu Pracy, obowiązującej ustawy o Policji oraz Ustawy o Służbie Cywilnej
- umiejętność kompletowania dokumentacji kadrowej dla pracowników policji i funkcjonariuszy Policji
- umiejętność wyliczania stażu pracy
- umiejętność samokształcenia się
- umiejętność radzenia sobie ze stresem
- umiejętność redagowania pism
- umiejętność użytkowania komputera i urządzeń kopiujących
- dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office i Open Office
- znajomość programu Płatnik i e-PFRON
- umiejętność kompletowania dokumentacji emerytalnej dla pracowników policji i funkcjonariuszy Policji
- wykształcenie wyższe administracyjne z tytułem magistra
- znajomość systemu SWOP wykorzystywanego w Policji
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów