- Ogłoszenie nr: 163139
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 września 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Policach
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- w Zespole Ochrony Informacji Niejawnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Policach
ul.Kasprowicza 3
72-010 Police
Miejsce wykonywania pracy:
- Police
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Administracja i ochrona systemów podłączonych do sieci PSTD w KPP i jednostkach podległych
- Bieżąca obsługa aplikacji policyjnych i pozapolicyjnych eksploatowanych w KPP i włączonych do PSTD
- Konserwacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz łączności
- Archiwizowanie danych informatycznych, sporządzanie statystyk i wydruków na potrzeby funkcjonariuszy
- Prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów łączności i informatyki
- Ochrona informacji niejawnych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30 do 15.30. Praca samodzielna z przewaga wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie oraz sporadycznie przy instalacji i konfiguracji sprzętu w środkach transportu . Praca wymagająca kontaktu innymi jednostkami organizacyjnymi Policji. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Miejsce wykonywania pracy - budynek KPP w Policach oraz KP w Mierzynie , stanowisko pracy usytuowane w budynku, w pokoju trzyosobowym, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest wyposażony w windę i podjazdy dla osób niepełnosprawnych, jak również budynek i pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie średnie informatyczne, teletechniczne,telekomunikacyjne, elektroniczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z teleinformatyką
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi LAN/WAN
- znajomość obsługi programów biurowych z pakiet MsOffice oraz Libre (Open) Office
- znajomość konfiguracji sprzętu komputorowego
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
- łatwość uczenia się i adaptacji do nowych zadań
- prawo jazdy min. kat. B
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów