- Ogłoszenie nr: 162524
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 sierpnia 2014 r.
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor wojewódzki
- do spraw rejestru i kontroli podmiotów leczniczych
- w Wydziale Zdrowia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
Miejsce wykonywania pracy:
- Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie czynności kontrolnych podmiotów działalności leczniczej w zakresie zgodności wykonywanej działalności leczniczej z przepisami ustawy w tym w zakresie, który może wykonywać wyłącznie osoba posiadająca zawód medyczny;
- przygotowywanie harmonogramów kontroli podmiotów leczniczych. Formułowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz sporządzanie protokołów z przeprowadzonej kontroli. Pełnienie nadzoru nad wykonywaniem przez podmioty lecznicze zaleceń pokontrolnych;
- przyjmowanie klientów rejestrujących podmioty lecznicze, wprowadzających zmiany w rejestrze podmiotów wykonujących działalność leczniczą, celem przygotowania projektu zaświadczenia o wpisie lub wpisie zmian przy użyciu bezpiecznego podpisu elektronicznego i specjalistycznej aplikacji RWDL oraz aktualizacja elektronicznego rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą;
- przygotowywanie i wydawanie na wniosek klientów wypisów z ksiąg rejestrowych, w celu uaktualnienia danych podmiotów leczniczych;
- prowadzenie postępowań administracyjnych celem przygotowania projektu decyzji administracyjnej: o odmowie wpisu, wpisu zmian i wykreślenia z RPWDL oraz zakazie wykonywania działalności leczniczej objętej wpisem do RPWDL i nakładaniu kar na podmiot wykonujący działalność leczniczą w przypadku niezgłoszenia zmiany danych objętych RPWD w celu zgodności prowadzonej działalności z prawem;
- prowadzenie post. administracyjnych celem przygotowania projektu decyzji administracyjnych dotyczących:zgody lub odmowy zgody na czasowe zaprzestanie działalności leczniczej oraz nałożenia na kierownika podmiotu przypadku całkowitego bądź czasowego zaprzestania ww. działalności bez zachowania trybu określonego w przepisach prawa w celu zapewnienia dostępności do świadczeń zdrowotnych;
- prowadzenie ewidencji przedstawicieli Wojewody Warmińsko-Mazurskiego – członków delegowanych do rad społecznych oraz opiniowanie pod względem medycznym uchwał samorządu terytorialnego związanych z działalnością podmiotów leczniczych;
- opracowywanie dla potrzeb przełożonych i uprawnionych organów okresowych analiz, sprawozdań i innych niezbędnych materiałów w zakresie zdrowia publicznego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- praca w terenie - kontrole przeprowadzane na obszarze województwa.
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku,
- dojazd na kontrole - PKS, PKP, samochód.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe medyczne lub wyższe i średnie medyczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z ochroną zdrowia
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o działalności leczniczej;
- znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej;
- znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
- znajomość ustawy o wyrobach medycznych;
- znajomość ustawy o służbie cywilnej;
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
- znajomość Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 września 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowego trybu postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru;
- znajomość Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 maja 2012 r. w sprawie systemu resortowych kodów identyfikacyjnych oraz szczegółowego sposobu ich nadawania;
- znajomość Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2010 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania;
- znajomość instrukcji kancelaryjnej-Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- 1 rok pracy na stanowisku medycznym;
- w przypadku wykształcenia średniego medycznego preferowane wyższe prawnicze lub administracyjne;
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie;
- znajomość Kodeksu etyki służby cywilnej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów