Starszy inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 5941
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:praca w siedzibie urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek nr 3 Komendy Głównej PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie, na terenie kompleksu koszarowego, teren chroniony, II piętro budynku. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak zainstalowanych wind, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, w tym: przyjmowanie i rejestrowanie pism, przygotowywanie pism do zadekretowania z uwzględnieniem pilności załatwienia sprawy, kierowanie obiegiem dokumentów zadekretowanych na poszczególne wydziały, prowadzenie rejestru spraw przekazanych do wydziałów wraz z kontrolą terminu ich wykonania, przekazywanie do podpisu dokumentów z uwzględnieniem pilności załatwienia sprawy oraz obsługa poczty elektronicznej.
- Prowadzenie terminarza zadań, spotkań, delegacji, urlopów kierownictwa biura, w tym: odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, współudział w organizacji czasu pracy dyrektora biura i jego zastępców oraz kontrolowanie spraw przez nich zleconych w celu terminowości ich załatwienia.
- Wykonywanie prac biurowych, w tym w szczególności: redagowanie pism, sporządzanie raportów, protokołów i prezentacji, obsługa dostępnych urządzeń technicznych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sekretariatu biura.
- Organizacyjno-logistyczne zabezpieczenie odpraw, narad i spotkań, w tym: przygotowywanie korespondencji i dokumentacji oraz przekazywanie do realizacji jednostkom organizacyjnym PSP przyjętych ustaleń w celu właściwej realizacji zadań przez kierownictwo biura.
- Prowadzanie wymaganej ewidencji, dokumentacji, w tym archiwizowanie jej oraz prowadzenie rejestrów danych dotyczących pracowników biura
- Kontrolowanie terminowości wykonania poleceń dyrektora i ich egzekwowanie.
- Zaopatrywanie biura w materiały biurowe.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność nawiązywania kontaktów,
- dyspozycyjność i komunikatywność,
- systematyczność, dokładność i odpowiedzialność,
- podstawowa znajomość obiegu dokumentów w urzędzie,
- biegłość w posługiwaniu się narzędziami informatycznymi,
- wysoka kultura osobista,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu obsługi pakietu MS Office,
- certyfikat ukończenia kursu w zakresie prowadzenia sekretariatu,
- doświadczenie zawodowe: praca w sekretariacie/recepcji,
- umiejętność prowadzenia sekretariatu biura,
- znajomość zasad korespondencji w administracji.