Starszy inspektor
Miejsce pracy: Opole
Ogłoszenie o naborze Nr 9282
Warunki pracy
Kontakty w zakresie obsługi zewnętrznych służb kontrolujących w zakresie prawidłowości realizacji budżetu OUW (Najwyższa Izba Kontroli).Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.
Warunki architektoniczne budynku Urzędu: drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety, podnośnik dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Klasyfikowanie i dekretowanie dokumentów księgowych ZFŚS, dochodów budżetowych oraz Sum depozytowych i na zlecenie OUW.
- Podejmowanie czynności związanych z dochodzeniem należności stanowiących dochody budżetowe OUW.
- Obsługa pod względem finansowo-księgowym działalności Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej działającej przy OUW.
- Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i z operacji finansowych za okresy sprawozdawcze.
- Opracowywanie okresowych informacji ze stanu realizacji planu dochodów budżetowych OUW, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, sum na zlecenie.
- Monitorowanie w rejestrze delegacji rozliczania się pracowników z wyjazdów służbowych i przeprowadzanie kontroli tych rozliczeń.
- Sporządzanie miesięcznych wykazów rat pożyczek mieszkaniowych .
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość ustaw o: rachunkowości, o finansach publicznych, o służbie cywilnej, o administracji rządowej w województwie, kpa.
- Znajomość przepisów z zakresu działania pracowniczych kas zapomogowo-pożyczkowych.
- Znajomość klasyfikowania i dekretowania dokumentów księgowych (klasyfikacja budżetowa dochodów, dekretacja kont księgowych).
- Znajomość obsługi programów finansowo-księgowych.
- Znajomość obsługi : Word i Excel.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność samodzielnej pracy.
- Poczucie odpowiedzialności za wykonywane czynności.
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
- Przeszkolenie w zakresie prowadzenia ewidencji księgowej w jednostkach budżetowych.