Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy inspektor

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
Kielce
praca stacjonarna
2520 dni temu
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
Świętokrzyski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 11400

Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu, praca przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie, budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych - utrudniony dostęp do pomieszczeń dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Zakres zadań

  • Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem urzędu w materiały, urządzenia i wyposażenie na cele administracyjne i biurowe
  • Prowadzenie magazynu materiałów biurowych, technicznych, środków trwałych o charakterze wyposażenia, druków
  • Prowadzenie i załatwianie bieżących spraw związanych z organizacją wewnętrzną urzędu, współpraca ze stanowiskiem do spraw obsługi seketariatu
  • Prowadzenie terminarza, obsługa i przygotowywanie narad, konferencji, szkoleń organizowanych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
  • Obsługa Wojewódzkiej Rady Ochrony Zabytków
  • Wspólpraca ze stanowiskiem do spraw dotacji
  • Koordynacja i udział w opracowywaniu projektów zarządzeń wewnętrznych
  • Prowadzenie rejestru zamówień publicznych
  • Nadzór nad stosowaniem przez poszczególne wydziały postanowień instrukcji kancelaryjnej
  • Nadzór nad sprzętem będącym w użytkowaniu poszczególnych wydziałów urzędu oraz prowadzenie dokumentacji związanej z przenoszeniem sprzętu i jego likwidacji
  • Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji
  • Prowadzenie prac przygotowawczych przy konstruowaniu budżetu zadaniowego urzędu
  • Realizowanie innych zadań zleconych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zbytków

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego praca lub inne zajęcia zarobkowe dokonywane w administracji rządowej/samorządowej lub jednostce wykonującej zadania administracji publicznej
  • Znajomość obowiązujących aktów prawnych: - ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • - ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
  • - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego
  • - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych
  • - ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie
  • - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • - Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 6 czerwca 2005 r. w sprawie udzielania dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauracyjne i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków
  • - Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 17 sierpnia 2016r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z tych zadań
  • - Rozporządzenie Prezesa RM z dnia 20 czerwaca 2002r. w sprawie "Zasad techniki prawodawczej"
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia
  • Samodzielność i umiejętność organizacji pracy
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe