Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Starszy inspektor

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
Warszawa
praca stacjonarna
3516 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162793
  • Data ukazania się ogłoszenia: 03 września 2014 r.

Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII

  • Komendant
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Rejonowa Policji
    Warszawa VII
    ul. Grenadierów 73/75
    04-007 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • ul. Umińskiego 22
    03-984 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie materiałów z jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Rejonowej Policji Warszawa VII;
  • prowadzenie ewidencji i rejestrów dokumentacji archiwalnej;
  • dokonywanie sprawdzenia dokumentacji niearchiwalnej kat. BC w celu wydania zgody na zniszczenie akt;
  • udostępnianie dokumentacji pozostającej w zasobach składnicy akt oraz prowadzenie ewidencji akt udostępnianych z zasobu składnicy akt;
  • sporządzanie kwerend;
  • sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności składnicy akt;
  • nadzór nad stroną techniczną niszczenia akt przeznaczonych na makulaturę;
  • udzielanie niezbędnej pomocy przy sporządzaniu spisów akt archiwalnych w celu prawidłowego sporządzania spisów akt przez osoby odpowiedzialne za zagadnienia.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca o charakterze dynamicznym: w biurze i w terenie;
    - sztuczne i naturalne oświetlenie;
    - wysiłek fizyczny - przenoszenie akt;
    - czynniki biologiczne w postaci: roztocza, grzyby, pleśnie, wilgoć.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca przy oświetleniu mieszanym;
    - praca w pomieszczeniach na poziomie piwnic;
    - użytkowanie sprzętu biurowego: komputer, drukarka, niszczarka;
    - budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariera architektoniczna, brak windy i podjazdów wewnątrz budynek).

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • obsługa komputera, urządzeń biurowych;
    • umiejętności interpersonalne i współpracy;
    • umiejętność planowania i organizacji pracy;
    • umiejętność rozwiązywania problemów;
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej.
wymagania dodatkowe
  • 6 miesięcy doświadczenia w administracji na podobnym stanowisku;
  • znajomość Zarządzenia nr 920 KGP w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji;
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty