- Ogłoszenie nr: 162793
- Data ukazania się ogłoszenia: 03 września 2014 r.
Komenda Rejonowa Policji Warszawa VII
- Komendant
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Rejonowa Policji
Warszawa VII
ul. Grenadierów 73/75
04-007 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- ul. Umińskiego 22
03-984 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie materiałów z jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Rejonowej Policji Warszawa VII;
- prowadzenie ewidencji i rejestrów dokumentacji archiwalnej;
- dokonywanie sprawdzenia dokumentacji niearchiwalnej kat. BC w celu wydania zgody na zniszczenie akt;
- udostępnianie dokumentacji pozostającej w zasobach składnicy akt oraz prowadzenie ewidencji akt udostępnianych z zasobu składnicy akt;
- sporządzanie kwerend;
- sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności składnicy akt;
- nadzór nad stroną techniczną niszczenia akt przeznaczonych na makulaturę;
- udzielanie niezbędnej pomocy przy sporządzaniu spisów akt archiwalnych w celu prawidłowego sporządzania spisów akt przez osoby odpowiedzialne za zagadnienia.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca o charakterze dynamicznym: w biurze i w terenie;
- sztuczne i naturalne oświetlenie;
- wysiłek fizyczny - przenoszenie akt;
- czynniki biologiczne w postaci: roztocza, grzyby, pleśnie, wilgoć.
- praca przy oświetleniu mieszanym;
- praca w pomieszczeniach na poziomie piwnic;
- użytkowanie sprzętu biurowego: komputer, drukarka, niszczarka;
- budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (bariera architektoniczna, brak windy i podjazdów wewnątrz budynek).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- obsługa komputera, urządzeń biurowych;
- umiejętności interpersonalne i współpracy;
- umiejętność planowania i organizacji pracy;
- umiejętność rozwiązywania problemów;
- znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- 6 miesięcy doświadczenia w administracji na podobnym stanowisku;
- znajomość Zarządzenia nr 920 KGP w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji;
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów