Starszy kontroler rozliczeń
Miejsce pracy: Sochaczew
Ogłoszenie o naborze Nr 6263
Warunki pracy
Pomieszczenie biurowe znajduje się w siedzibie głównej na II piętrze, oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Urząd nie dysponuje windą, jednak posiada na wyposażeniu schodołaz, dzięki któremu - przy pomocy osoby drugiej - możliwe jest poruszanie się po schodach na wózku inwalidzkim. Praca przy użyciu urządzeń takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów.Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno - biurowego.
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Praca pod presją czasu.
Zakres zadań
- księgowanie na kartach kontowych podatników przypisów, odpisów i wpłat w celu ewidencjonowania zobowiązań podatkowych,
- uzgadnianie zaksięgowanych przypisów i odpisów z odpowiednimi rejestrami, a zaksięgowanych wpłat z wyciągami bankowymi w celu weryfikacji prawidłowości księgowań,
- wystawianie zwrotów podatnikom na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym w celu realizacji zwrotu nadpłaty,
- wydawanie postanowień w celu poinformowania podatnika o sposobie zaliczenia wpłaty, nadpłaty lub zwrotu podatku na poczet zaległości podatkowych,
- sprawdzanie prawidłowości potrąceń wynagrodzeń dokonywanych przez płatników w celu weryfikacji i zaewidencjonowania na kartach kontowych,
- sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu funkcjonowania stanowiska w celu dostarczenia informacji dla potrzeb Kierownictwa Urzędu i innych instytucji oraz prowadzenie wymaganych na stanowisku ewidencji i rejestrów w celu monitorowania załatwianych spraw.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny )
- Dobra znajomość przepisów prawa podatkowego, procesowego i materialnego oraz ustawy o służbie cywilnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe