- Ogłoszenie nr: 164716
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 listopada 2014 r.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach
- Śląski Wojewódzki Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy księgowy
- do spraw dochodów i wydatków
- Zespole ds. finansowo-księgowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach
40-585 Katowice
ul. Brynowska 25a
Miejsce wykonywania pracy:
- Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sprawdzanie pod względem formalno – rachunkowym dowodów księgowych oraz nanoszenie na nich wskazania sposobu ich ujęcia w księgach rachunkowych (dekretacja)
- wprowadzanie do komputerowego systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dowodów księgowych
- wprowadzanie zatwierdzonych dowodów księgowych do elektronicznego systemu bankowego NBP
- przygotowanie wstępnych danych i informacji niezbędnych do sporządzenia sprawozdań: budżetowych z zakresu zrealizowanych dochodów i dokonanych wydatków, podatkowych i finansowych
- prowadzenie kasy (przyjmowanie wpłat gotówkowych, wypłacanie zaliczek pracownikom, przewożenie gotówki do banku, realizacja czeków gotówkowych)
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa realizowana w siedzibie Inspektoratu
Praca przy monitorze ekranowym, nie występują szkodliwe i niebezpieczne warunki pracy, narzędzia pracy - komputer, drukarka, faks, kserokopiarka, niszczarka,. Stanowisko pracy na trzeciej kondygnacji w budynku trzykondygnacyjnym bez windy, bez podjazdu. Praca jest świadczona w budynkach WIW nie przystosowanych do poruszania się osób niepełnosprawnych- bariery architektoniczne.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego związanej z prowadzeniem rachunkowości, obsługi finansowej, budżetowej i kasowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie kursu kasjera,
- posiadanie specjalistycznego szkolenia z zakresu budżetu zadaniowego ,
- umiejętność ewidencji finansowo - księgowej jednostki budżetowej,
- umiejętność rozliczania dochodów i wydatków jednostki budżetowej,
- umiejętność prowadzenia rozliczeń z jednostkami podległymi sektora finansów publicznych,
- umiejętność dokonywania rozliczeń rezerw celowych i ogólnych w jednostkach sektora finansów publicznych
- umiejętność rozliczania faktur w zakresie budżetu zadaniowego,
- umiejętność prowadzenia rozliczeń wydatków strukturalnych,
- umiejętność obsługi programów TREZOR, VideoTEL NBP,
- umiejętność planowania w jednostkach administracji państwowej.\,
- Umiejętność obsługi komputera, a w szczególności: programów pakietu MS Office, programów finansowo–księgowych w tym: finansowo-księgowy, gospodarka materiałowa oraz środki trwałe, obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność efektywnej komunikacji.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów