Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik administracyjno-biurowy

    Inwemer System Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łąkowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat
    1 dni
    Wykonywanie ogólnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura; Pomoc w organizacji spotkań biznesowych i konferencji; Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów; Przyjmowanie gości Spółki; Prowadzenie kasy biura w Łodzi;
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Wystawianie faktur i zakładanie kont klientów w systemie rozliczeniowym; Kontrola rozliczeń i wystawianie korekt; Wprowadzanie do systemu rozliczeniowego cenników oraz umów; Przygotowanie korespondencji wychodzącej.
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Młodszy / Specjalista ds. Administracji Transportu

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Główne obowiązki: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników Bieżąca obsługa administracyjna (front office) Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników Rozliczanie dokumentacji...
  • Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
  • Specjalistka / Specjalista ds. postępowań administracyjnych

    ELSERWIS SP. Z O.O.   Rzgów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska: Sprawne zarządzanie dokumentacją firmową związaną z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi: koordynowanie obiegu dokumentów (np. oświadczenia, umowy, gwarancje, wnioski, pisma) przygotowywanie i kompletowanie dokumentów w celu realizacji powierzonych zadań i...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Kontroler Zapasu

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Piątek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie raportów; Dokonywanie niezbędnych transakcji magazynowych w systemach komputerowych; Wyjaśnienie niezgodności systemowych; Identyfikowanie i zgłaszanie problemów systemowych do odpowiednich działów; Kontrola ilościowa i jakościowa palet;...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Referent Łódź
Starszy referent Dziale Egzekucji Administracyjnej

Starszy referent Dziale Egzekucji Administracyjnej

Izba Skarbowa w Łodzi
Łódź
praca stacjonarna
3132 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 172473
  • Data ukazania się ogłoszenia: 26 sierpnia 2015 r.

Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw egzekucji administracyjnej
  • Dziale Egzekucji Administracyjnej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    Al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łódź
  • Urząd Skarbowy Łódź - Śródmieście
    ul. Dowborczyków 9/11
    90-019 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • stosowanie środków egzekucyjnych w stosunku do podmiotów z przydzielonego rejonu w celu wyegzekwowania należności objętych tytułami wykonawczymi
  • przydzielanie i odbieranie tytułów wykonawczych od poborców skarbowych w celu realizacji służby egzekucyjnej
  • poszukiwanie majątku należącego do podmiotów z przydzielonego rejonu egzekucyjnego również poprzez nakazanie jego wyjawienia przed sądem w celu uzyskania informacji o posiadanych składnikach majątkowych, do których można skierować egzekucję;
  • księgowanie uzyskanych w postępowaniu egzekucyjnym kwoty w celu pokrycia zaległości objętych tytułami wykonawczymi;
  • prowadzenie czynności związanych ze sprzedażą zajętych praw majątkowych, ruchomości bądź nieruchomości w celu uzyskania środków niezbędnych do zaspokojenia należności;
  • wnioskowanie do komórki organizacyjnej Urzędu o sporządzenie wniosków o wpis do hipoteki przymusowej w celu zabezpieczenia należności Skarbu Państwa na nieruchomościach stanowiących własność zobowiązanego;
  • prowadzenie korespondencji w celu prawidłowej obsługi rejonu egzekucyjnego;
  • przyjmowanie interesantów oraz załatwianie wszelkich spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami w celu dokonywania ustaleń i prawidłowej obsługi przydzielonego rejonu egzekucyjnego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa siedzibie urzędu i terenie,
    - praca powyżej 4 godzin na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
    - kontakt z klientem zewnętrznym
    - wykonywanie zadań pod presją czasu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy zlokalizowane na drugim piętrze budynku urzędu. Oświetlone jest światłem dziennym oraz sztucznym. Pomieszczenie pracy wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe m. in. zestaw mebli biurowych wraz z telefonem oraz zestawem komputerowym z drukarką. W trakcie wykonywania zadań osoba zatrudniona na tym stanowisku porusza się po ciągach pieszych znajdujących się w budynku urzędu, w tym po schodach łączących kondygnacje.
    Brak windy ogranicza osobie niepełnosprawnej lub uniemożliwia np. osobie poruszającej się na wózku inwalidzkim, dostęp do wyższych kondygnacji budynku urzędu. W urzędzie znajduje się zaplecze socjalne oraz toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • podstawowa znajomość przepisów Ordynacji podatkowej,
    • znajomość przepisów postępowania administracyjnego i egzekucji administracyjnej,
    • umiejętność rozmowy z trudnym klientem,
    • odporność na stres,
    • umiejętność redagowania pism urzędowych,
    • umiejętność pracy pod presją czasu,
    • biegła znajomość komputera
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
  • przeszkolenie z zakresu systemu POLTAX, EGOPOLTAX, CZM
  • podstawowa znajomość przepisów postępowania cywilnego,
  • podstawowa znajomość ustawy o księgach wieczystych i prawa papierów wartościowych,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • doświadczenie na stanowisku związanym z windykacją należnośći.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Pracownik administracyjno-biurowy

    Inwemer System Sp. z o.o.   Łódź, ul. Łąkowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat
    1 dni
    Wykonywanie ogólnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura; Pomoc w organizacji spotkań biznesowych i konferencji; Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów; Przyjmowanie gości Spółki; Prowadzenie kasy biura w Łodzi;
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Wystawianie faktur i zakładanie kont klientów w systemie rozliczeniowym; Kontrola rozliczeń i wystawianie korekt; Wprowadzanie do systemu rozliczeniowego cenników oraz umów; Przygotowanie korespondencji wychodzącej.
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Młodszy / Specjalista ds. Administracji Transportu

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Główne obowiązki: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników Bieżąca obsługa administracyjna (front office) Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników Rozliczanie dokumentacji...
  • Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
  • Specjalistka / Specjalista ds. postępowań administracyjnych

    ELSERWIS SP. Z O.O.   Rzgów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska: Sprawne zarządzanie dokumentacją firmową związaną z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi: koordynowanie obiegu dokumentów (np. oświadczenia, umowy, gwarancje, wnioski, pisma) przygotowywanie i kompletowanie dokumentów w celu realizacji powierzonych zadań i...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Kontroler Zapasu

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Piątek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie raportów; Dokonywanie niezbędnych transakcji magazynowych w systemach komputerowych; Wyjaśnienie niezgodności systemowych; Identyfikowanie i zgłaszanie problemów systemowych do odpowiednich działów; Kontrola ilościowa i jakościowa palet;...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...