- Ogłoszenie nr: 172473
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 sierpnia 2015 r.
Izba Skarbowa w Łodzi
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw egzekucji administracyjnej
- Dziale Egzekucji Administracyjnej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Łodzi
Al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
- Urząd Skarbowy Łódź - Śródmieście
ul. Dowborczyków 9/11
90-019 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- stosowanie środków egzekucyjnych w stosunku do podmiotów z przydzielonego rejonu w celu wyegzekwowania należności objętych tytułami wykonawczymi
- przydzielanie i odbieranie tytułów wykonawczych od poborców skarbowych w celu realizacji służby egzekucyjnej
- poszukiwanie majątku należącego do podmiotów z przydzielonego rejonu egzekucyjnego również poprzez nakazanie jego wyjawienia przed sądem w celu uzyskania informacji o posiadanych składnikach majątkowych, do których można skierować egzekucję;
- księgowanie uzyskanych w postępowaniu egzekucyjnym kwoty w celu pokrycia zaległości objętych tytułami wykonawczymi;
- prowadzenie czynności związanych ze sprzedażą zajętych praw majątkowych, ruchomości bądź nieruchomości w celu uzyskania środków niezbędnych do zaspokojenia należności;
- wnioskowanie do komórki organizacyjnej Urzędu o sporządzenie wniosków o wpis do hipoteki przymusowej w celu zabezpieczenia należności Skarbu Państwa na nieruchomościach stanowiących własność zobowiązanego;
- prowadzenie korespondencji w celu prawidłowej obsługi rejonu egzekucyjnego;
- przyjmowanie interesantów oraz załatwianie wszelkich spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami w celu dokonywania ustaleń i prawidłowej obsługi przydzielonego rejonu egzekucyjnego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa siedzibie urzędu i terenie,
- praca powyżej 4 godzin na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
- kontakt z klientem zewnętrznym
- wykonywanie zadań pod presją czasu.
Stanowisko pracy zlokalizowane na drugim piętrze budynku urzędu. Oświetlone jest światłem dziennym oraz sztucznym. Pomieszczenie pracy wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe m. in. zestaw mebli biurowych wraz z telefonem oraz zestawem komputerowym z drukarką. W trakcie wykonywania zadań osoba zatrudniona na tym stanowisku porusza się po ciągach pieszych znajdujących się w budynku urzędu, w tym po schodach łączących kondygnacje.
Brak windy ogranicza osobie niepełnosprawnej lub uniemożliwia np. osobie poruszającej się na wózku inwalidzkim, dostęp do wyższych kondygnacji budynku urzędu. W urzędzie znajduje się zaplecze socjalne oraz toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- podstawowa znajomość przepisów Ordynacji podatkowej,
- znajomość przepisów postępowania administracyjnego i egzekucji administracyjnej,
- umiejętność rozmowy z trudnym klientem,
- odporność na stres,
- umiejętność redagowania pism urzędowych,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- biegła znajomość komputera
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
- przeszkolenie z zakresu systemu POLTAX, EGOPOLTAX, CZM
- podstawowa znajomość przepisów postępowania cywilnego,
- podstawowa znajomość ustawy o księgach wieczystych i prawa papierów wartościowych,
- zdolność analitycznego myślenia,
- doświadczenie na stanowisku związanym z windykacją należnośći.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów