- Ogłoszenie nr: 180467
- Data ukazania się ogłoszenia: 28 kwietnia 2016 r.
Izba Skarbowa we Wrocławiu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw czynności sprawdzających
- w Czwartym Referacie Obsługi Bezpośredniej w Dolnośląskim Urzędzie Skarbowym we Wrocławiu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 2
Adres urzędu
- Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 24,26
53-333 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
- Dolnośląski Urząd Skarbowy we Wrocławiu
ul. Żmigrodzka 141
51-130 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- dokonywanie wstępnej formalnej i merytorycznej weryfikacji deklaracji i zeznań w zakresie poboru podatków,
- dokonywanie czynności sprawdzających dot. deklaracji i zeznań oraz czynności sprawdzających na zlecenie innych urzędów skarbowych celem ustalenia stanu faktycznego,
- badanie zasadności zwrotu podatku oraz wydawanie postanowień w sprawach przedłużenia terminu zwrotu podatku celem zapewnienia wpływów budżetowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa, przeważnie siedząca,
- praca w siedzibie urzędu,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- praca siedząca niewymuszona, jednozmianowa.
- narzędzia pracy – komputer stacjonarny i sprzęt biurowy,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- w budynku urzędu występują bariery architektoniczne dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim,
- parking przy budynku urzędu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi aplikacji biurowych,
- umiejętność redagowania pism.
- pożądane wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów