- Ogłoszenie nr: 162783
- Data ukazania się ogłoszenia: 03 września 2014 r.
Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw egzekucji administracyjnej należności pieniężnych
- w Dziale Egzekucji Administracyjnej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 26-600 Radom ul. Toruńska 3
Miejsce wykonywania pracy:
- Radom
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Samodzielne prowadzenie rejonu egzekucyjnego w celu egzekwowania w drodze przymusu administracyjnego należności pieniężnych objętych tytułami wykonawczymi,
- Dokonywanie zajęć wierzytelności pieniężnych i praw majątkowych, rozliczanie kwot uzyskanych w ich wyniku oraz prowadzenie korespondencji z tym związanej w celu przymusowego wykonania przez zobowiązanych obowiązków pieniężnych,
- Opracowywanie postanowień w sprawie zarzutów i zażaleń, pism i odpowiedzi dla wierzycieli i zobowiązanych w celu zapewnienia właściwego udziału stron w postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- obsługa klienta zewnętrznego,
- praca biurowa,
- praca w pozycji siedzącej,
- praca pod presją czasu.
- praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek nieprzystosowany architektonicznie do poruszania się osób niepełnosprawnych,
- praca na III piętrze w budynku czterokondygnacyjnym,
- brak windy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- umiejętność analitycznego myślenia i formułowania pisemnych wypowiedzi,
- biegła znajomość pakietu MS Office i OpenOffice.
- wykształcenie wyższe: ekonomiczne, administracyjne, prawnicze,
- znajomość systemu Egapoltax,
- znajomość systemu Poltax,
- znajomość systemu CZM,
- znajomość ustawy Ordynacja podatkowa, kpa, kpc, kc, ustawy o księgach wieczystych i hipotece,
- umiejętność wykorzystywania Internetu i poczty elektronicznej,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów