- Ogłoszenie nr: 163918
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 października 2014 r.
Warmińsko-Mazurski Urząd Skarbowy w Olsztynie
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw obsługi bezpośredniej
- w Dziale Obsługi Bezpośredniej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Warmińsko – Mazurski Urząd Skarbowy w Olsztynie
ul. Lubelska 37
10-408 Olsztyn
Miejsce wykonywania pracy:
- Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie zaświadczeń o niezaleganiu oraz stwierdzających stan zaległości, w celu wydania zaświadczeń wnioskodawcom,
- przygotowywanie projektów pism dotyczących przekazywania informacji i dokumentów innym organom podatkowym i instytucjom zewnętrznym, w celu przekazania do akceptacji i podpisu,
- obsługa użytkowych systemów informatycznych niezbędnych do realizowania zadań, w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych,
- weryfikacja pism przesyłanych przez organy podatkowe w celu przekazania informacji w przypadku pozytywnej weryfikacji,
- sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu stanowiska, w celu przekazania do akceptacji i podpisu.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- obsługa klientów zewnętrznych,
- wykonywanie zadań pod presją czasu.
- praca przy komputerze,
- budynek 2-piętrowy bez windy, bez podjazdów.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa podatkowego oraz procedur administracyjnych,
- rzetelność i dokładność,
- umiejętność zbierania i analizowania informacji,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera.
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub inne wyższe uzupełnione studiami kierunkowymi podyplomowymi,
- umiejętność obsługiwania aplikacji POLTAX oraz podsystemu Poltax2b,
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji podatkowej, skarbowej lub w pionach finansowo-księgowych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów