- Ogłoszenie nr: 175419
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 listopada 2015 r.
Izba Skarbowa w Łodzi
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Dziale Rachunkowości
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Łodzi
Al. Kościuszki 83
90-019 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
- Pabianice
- Urząd Skarbowy w Pabianicach
ul. Zamkowa 26
95-200 Pabianice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Księgowanie przypisów/odpisów, wpłat/zwrotów oraz prowadzenie analizy występujących na kartach kontowych sald nadpłat i zaległości.
- Przygotowywanie przelewów bankowych (zwrotów podatków/nadpłat, przeksięgowań i innych) w zakresie prowadzonych kart kontowych zgodnie z obowiązującymi procedurami.
- Przygotowywanie projektów postanowień w sprawie zaliczenia na poczet zaległości podatkowych wpłat dokonywanych przez podatników oraz powstałych nadpłat i zwrotów.
- Podejmowanie czynności zmierzających do likwidacji nadpłat na kartach kontowych.
- Sporządzanie zawiadomień o naruszeniu przepisów prawa podatkowego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Praca administracyjno - biurowa w siedzibie urzędu.
- Obsługa klientów zewnętrznych.
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
- Stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym.
- Brak windy, budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (bariery architektoniczne).
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej,
- komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji,
- doświadczenie w pracy w administracji lub pracy biurowej min. 6 miesięcy.
- wykształcenie wyższe,
- podstawowa wiedza w zakresie obsługi systemów: POLTAX, Ewidencje, POLTAX 2B, Biblioteka akt.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów