Najnowsze oferty pracy

  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Specjalista ds. Kontroli Produkcji

    Roca Polska   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane; zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i sprawna praca ze...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Logistyki i Jakości

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gorzyczki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zmianami i nadzorowanie pracy magazynowej w sektorze e-commerce. Zapewnienie realizacji celów operacyjnych zgodnie z planem i standardami jakości. Kierowanie, motywowanie i wspieranie zespołu, usuwanie przeszkód operacyjnych. Współpracowanie z innymi działami...
  • Specjalista ds. Fakturowania

    Koksownia Częstochowa Nowa Sp. z o.o.   Częstochowa, ul. Odlewników 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych, faktur korygujących, kompensat, not korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów, monitorowanie obiegu dokumentów, sporządzanie rejestrów i raportów, stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki w zakresie wyjaśniania...
  • Fakturzysta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Wystawianie faktur. Prowadzenie rejestru kontrahentów. Monitorowanie obiegu dokumentów. Sporządzanie rejestrów i raportów. Stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki. Współpraca z działem księgowości.
  • Koordynator ds. transportu (TOM Lead)

    Amazon Fulfillment Poland sp. z o.o.   Gorzyczki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obowiązki Realizacja zadań produkcyjnych zgodnie z zapotrzebowaniem: pobieranie towaru/pakowanie zamówień, przyjmowanie/przechowywanie towaru, zapewnienie zgodności stanów magazynowych oraz rozładowywanie/załadowywanie wózków w tempie wyznaczonym dla każdego zadania lub wyższym; Pomoc...
  • Lider / Liderka ds. Kontroli zapasów i zapewnienia jakości

    Amazon Fulfillment Poland sp. z o.o.   Gorzyczki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obowiązki Tworzenie i promowanie kultury bezpiecznej pracy poprzez aktywne poszukiwanie możliwości poprawy bezpieczeństwa w całym dziale; Dbałość o realizację zamówień klientów zgodnie ze wskazówkami jakości; Stałe przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu i pracownikom magazynowym...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Pracownik obsługi prac zespołu

    BIURO POLSKIEJ KOMISJI AKREDYTACYJNEJ   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności: Obsługę administracyjną zespołu/ - ów PKA; Organizowanie posiedzeń zespołu i ich bezpośrednia obsługa, Prowadzenie dokumentacji spraw merytorycznie związanych z zakresem działania zespołu; Przygotowywanie, zgodnie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Będzin Referent Będzin
Starszy referent w Referacie Obsługi Bieżącej i Czynności Sprawdzających

Starszy referent w Referacie Obsługi Bieżącej i Czynności Sprawdzających

Izba Skarbowa w Katowicach
Będzin
praca stacjonarna
3114 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 173834
  • Data ukazania się ogłoszenia: 03 października 2015 r.

Izba Skarbowa w Katowicach

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • w Referacie Obsługi Bieżącej i Czynności Sprawdzających

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Katowicach
    ul. Damrota 25
    40-022 Katowice

Miejsce wykonywania pracy:

  • Będzin
  • Urząd Skarbowy w Będzinie, 42-500 Będzin, ul. I Armii Wojska Polskiego 1.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie czynności sprawdzających, w szczególności w zakresie deklaracji podatkowych,
  • weryfikowanie zasadności złożonych korekt deklaracji oraz zasadności zadeklarowanych nadpłat,
  • udzielanie podatnikom i płatnikom informacji z zakresu prawa podatkowego oraz sposobie załatwienia spraw w urzędzie,
  • przyjmowanie deklaracji podatkowych, wniosków, informacji i innych dokumentów, w tym w formie elektronicznej i dokonywanie ich weryfikacji pod względem kompletności i prawidłowości wypełnienia,
  • rejestrowanie w systemie informatycznym przyjętych dokumentów,
  • przygotowywanie i opracowywanie informacji zawartych w aktach spraw podatkowych i dokumentach rejestracyjnych,
  • wydawanie zaświadczeń.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • -praca administracyjno - biurowa w siedzibie Urzędu Skarbowego,
    -bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego,
    -obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
    -użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
    -czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -budynek Urzędu Skarbowego w Będzinie dostosowany jest dla osób niepełnosprawnych ze schorzeniami ruchu (możliwość poruszania się po budynku: obecność wind / podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości, pomieszczenia higieniczno-sanitarne spełniają niezbędne warunki do korzystania przez osoby niepełnosprawne),
    -budynek Urzędu Skarbowego w Będzinie posiada oświetlenie sztuczne i naturalne, odpowiednią wentylację, ogrzewanie i wyposażenie stanowisk zgodnie z przepisami.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące, administracyjno-biurowe, ekonomiczne.
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa podatkowego,
    • komunikatywność.
    • umiejętność obsługi komputera.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych,
  • odporność na stres.
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dokładność,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • zdolność argumentacji,
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Specjalista ds. Kontroli Produkcji

    Roca Polska   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Jeżeli posiadasz: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy w firmie produkcyjnej – mile widziane; zdolność szybkiego uczenia się, znajomość programu SAP (mile widziane), zdolności analityczne i sprawna praca ze...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Logistyki i Jakości

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gorzyczki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zmianami i nadzorowanie pracy magazynowej w sektorze e-commerce. Zapewnienie realizacji celów operacyjnych zgodnie z planem i standardami jakości. Kierowanie, motywowanie i wspieranie zespołu, usuwanie przeszkód operacyjnych. Współpracowanie z innymi działami...
  • Specjalista ds. Fakturowania

    Koksownia Częstochowa Nowa Sp. z o.o.   Częstochowa, ul. Odlewników 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych, faktur korygujących, kompensat, not korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów, monitorowanie obiegu dokumentów, sporządzanie rejestrów i raportów, stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki w zakresie wyjaśniania...
  • Fakturzysta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Wystawianie faktur. Prowadzenie rejestru kontrahentów. Monitorowanie obiegu dokumentów. Sporządzanie rejestrów i raportów. Stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki. Współpraca z działem księgowości.
  • Koordynator ds. transportu (TOM Lead)

    Amazon Fulfillment Poland sp. z o.o.   Gorzyczki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obowiązki Realizacja zadań produkcyjnych zgodnie z zapotrzebowaniem: pobieranie towaru/pakowanie zamówień, przyjmowanie/przechowywanie towaru, zapewnienie zgodności stanów magazynowych oraz rozładowywanie/załadowywanie wózków w tempie wyznaczonym dla każdego zadania lub wyższym; Pomoc...
  • Lider / Liderka ds. Kontroli zapasów i zapewnienia jakości

    Amazon Fulfillment Poland sp. z o.o.   Gorzyczki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Obowiązki Tworzenie i promowanie kultury bezpiecznej pracy poprzez aktywne poszukiwanie możliwości poprawy bezpieczeństwa w całym dziale; Dbałość o realizację zamówień klientów zgodnie ze wskazówkami jakości; Stałe przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu i pracownikom magazynowym...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Pracownik obsługi prac zespołu

    BIURO POLSKIEJ KOMISJI AKREDYTACYJNEJ   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności: Obsługę administracyjną zespołu/ - ów PKA; Organizowanie posiedzeń zespołu i ich bezpośrednia obsługa, Prowadzenie dokumentacji spraw merytorycznie związanych z zakresem działania zespołu; Przygotowywanie, zgodnie...