- Ogłoszenie nr: 170684
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 czerwca 2015 r.
Izba Skarbowa w Poznaniu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Samodzielnym Wieloosobowym Stanowisku Pracy Obsługi Bieżącej i Przetwarzania Danych w Urzędzie Skarbowym w Rawiczu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Poznaniu
Plac Cyryla Ratajskiego 5
61-726 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Rawicz
- Urząd Skarbowy w Rawiczu
ul. Staszica 4
63-900 Rawicz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej przy użyciu komputerowego programu „Biblioteka Akt”
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym przekazywanej elektronicznie i przez ePUAP
- przyjmowanie deklaracji podatkowych, wniosków, informacji i innych dokumentów, w tym w formie elektronicznej
- wprowadzanie do systemu informatycznego danych szczegółowych z deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów
- wystawanie zaświadczeń
- telefoniczne i pisemne wezwania do skorygowania bądź do złożenia deklaracji lub informacji;
- tworzenie rejestrów przypisów i odpisów
- stosowanie wezwań telefonicznych i pisemnych do podatników w celu wyjaśniania wątpliwości lub dostarczenia dokumentów, zgodnie z obowiązującymi standardami oraz ewidencjonowanie tych czynności.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,
- praca wykonywana przy monitorze ekranowym
- budynek urzędu częściowo przystosowany do poruszania się osób na wózku inwalidzkim (podjazd do budynku, toaleta przystosowana do osób niepełnosprawnych, brak windy),
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemych,
- narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, faks, telefon
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie zawodowe ponad 0,5 roku w pracy biurowej
- znajomość regulacji prawnych niezbędnych do wykonywania zadań na danym stanowisku, w tym w szczególności z zakresu podatku dochodowego, podatku od towarów i usług, ordynacji podatkowej, instrukcji kancelaryjnej
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- umiejętność obsługi komputera, faxu, skanera
- umiejętność pracy w zespole.
- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne, ekonomiczne,
- umiejętność pracy w programie Biblioteka Akt,
- zdolność analitycznego myślenia.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów