- Ogłoszenie nr: 161705
- Data ukazania się ogłoszenia: 16 lipca 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim
- Lubuski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Wydziale Ochrony Informacji Niejawnych – Zespół Archiwum
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 0.75
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.
ul. Kwiatowa 10
66-400 Gorzów Wlkp.
Miejsce wykonywania pracy:
- Gorzów Wlkp.
- Gorzów Wlkp., ul. Zygalskiego 2
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie, ewidencjonowanie, gromadzenie i przechowywanie trwałe lub czasowe dokumentacji spraw zakończonych, wytwarzanej przez komórki organizacyjne KWP i jednostki Policji woj. lubuskiego,
- przeprowadzanie kwerendy archiwalnej w zbiorach aktowych i ewidencyjnych KWP i składnic akt Policji woj. lubuskiego,
- udostępnianie dokumentacji archiwalnej KWP dla celów służbowych Policji i poza resort spraw wewnętrznych oraz monitorowanie i pośredniczenie w procesie udostępniania poza resort spraw wewnętrznych,
- udzielanie bieżących instruktarzy w zakresie prawidłowego postępowania z dokumentacją archiwalną i niearchiwalną dla funkcjonariuszy i pracowników KWP przygotowujących akta do archiwizacji,
- nadzór i koordynacja nad postępowaniem z dokumentacją niearchiwalną kategorii BC o charakterze kancelaryjno-manipulacyjnym, brakowaną w ramach komórek organizacyjnych KWP,
- nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonowania przydzielonych składnic akt Policji woj. lubuskiego w zakresie archiwizowania dokumentów, ich udostępniania i brakowania akt kategorii B, BC, w celu realizacji obowiązujących przepisów dotyczących postępowania z dokumentacją wytarzaną w jednostkach Policji,
- współpraca ze służbami archiwalnymi Policji w zakresie prowadzonej kwerendy archiwalnej,
- systematyczne brakowanie materiałów kategorii B, BE, dla których upłynął obowiązujący okres przechowywania.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w podstawowym systemie czasu pracy,
- przenoszenie akt oraz przewożenie worków i pojemników z aktami – za pomocą wózka,
- praca z urządzeniami biurowymi: komputer, drukarka, ksero, niszczarka,
- praca w pomieszczeniu biurowym - oświetlenie naturalne lub sztuczne(w zależności od pory dnia/roku,
- praca w pomieszczeniu piwnicznym (archiwum) przy oświetleniu sztucznym, w odzieży ochronnej
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w administracji publicznej w obszarze archiwum
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku ,
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
- umiejętność redagowania pism
- wykształcenie wyższe o kierunku archiwistyka, kurs z zakresu archiwistyki,
- znajomość zasad związanych z obiegiem dokumentów,
- umiejętność pracy w zespole
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów