- Ogłoszenie nr: 168199
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 marca 2015 r.
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
- Komendant Stołeczny Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw cudzoziemców
- w Wydziale Postępowań Administracyjnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sprawdzanie kompletności dokumentów oraz weryfikowanie informacji w nich zawartych,
- dokonywanie sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych informatycznych bazach danych oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dotyczących cudzoziemców - obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej oraz członków ich rodzin, ubiegających się o zarejestrowanie pobytu lub wydanie karty pobytu - na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- dokonywanie sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych informatycznych bazach danych oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dotyczących cudzoziemców, ubiegających się o zezwolenie na zamieszkanie na czas określony na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
- dokonywanie sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych informatycznych bazach danych oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dotyczących cudzoziemców, ubiegających się o zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej - na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
- dokonywanie aktualizacji i prowadzenie ewidencji cudzoziemców oraz zbiorów akt, przy dokonywaniu sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych bazach danych,
- kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji spraw ostatecznie zakończonych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa.
- praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy,
- budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
- drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego w zakresie przepisów ogólnych, - o cudzoziemcach, szczególnie w zakresie zezwoleń na: zarejestrowanie pobytu lub wydanie karty pobytu, zamieszkanie na czas oznaczony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobyt rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej;
- o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, szczególnie w zakresie innych rodzajów ochrony udzielanej cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- umiejętność: stosowania prawa w praktyce; poprawnego formułowania wniosków i opinii; analizy i syntezy informacji; pracy w zespole; obsługi urządzeń biurowych, w tym obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE;
- komunikatywność, dokładność.
- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze,
- doświadczenie zawodowe w obszarze zadań dotyczących cudzoziemców.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów