- Ogłoszenie nr: 180519
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 kwietnia 2016 r.
Izba Celna w Krakowie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw prowadzenia rachunkowości jednostki budżetowej i sporządzanie sprawozdań
- w Wydziale Rachunkowości i Sprawozdawczości
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 2
Adres urzędu
- Izba Celna w Krakowie,
Al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków
Miejsce wykonywania pracy:
- Nowy Targ
- Nowy Targ, al. Tysiąclecia 33
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Księgowanie dokumentów na kontach jednostki budżetowej.
- Weryfikacja i uzgadnianie zapisów księgowych.
- Sporządzanie sprawozdań.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno-biurowa przy komputerze w systemie 8-godzinnym od poniedziałku do piątku, wymagana komunikatywność – konieczność obsługi użytkowników wewnętrznych i kontrahentów zewnętrznych z użyciem mediów elektronicznych, praca pod presją czasu i czynników stresujących.
praca w budynku biurowym w Nowym Targu, przy al. Tysiąclecia 33 (w budynku biurowym znajduje się winda), budynek bez ułatwień architektonicznych, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zagadnień księgowych, ustawa o rachunkowości wraz z przepisami wykonawczymi w obszarze rachunkowości i sprawozdawczości jednostki budżetowej, ustawa o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi w obszarze rachunkowości i sprawozdawczości jednostki budżetowej, ustawy Ordynacja podatkowa.
- posiadanie polskiego obywatelstwa,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- wykształcenie ekonomiczne, rachunkowość i finanse,
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym,
- umiejętność obsługi komputera oraz pracy w środowisku Windows (Excel, Word),
- dokładność, staranność, komunikatywność, umiejętność analizowania i wnioskowania, umiejętność precyzyjnego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych, organizacja pracy własnej, praca w zespole,
- roczne doświadczenie zawodowe w pracy w zakresie prowadzenia rachunkowości.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów