- Ogłoszenie nr: 177686
- Data ukazania się ogłoszenia: 11 lutego 2016 r.
Komenda Powiatowa Policji w Oleśnie
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw obsługi systemów informatycznych
- w Zespole ds. Łączności i Informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 46-300 Olesno, ul. Klonowa 1A
Miejsce wykonywania pracy:
- Olesno
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wprowadzanie danych do Policyjnej Baz Danych (PBD) za pośrednictwem Policyjnych Systemów Transmisji Danych (PSTD) w zakresie i na zasadach określonych w obowiązujących przepisach
- dokonywanie w ramach przyznanych uprawnień sprawdzeń w PBD na zlecenie uprawnionych funkcjonariuszy wykonujących zadania służbowe oraz prowadzenie w tym zakresie odpowiedniej dokumentacji
- bieżąca weryfikacja, okresowa analiza oraz nadzorowanie nad poprawnością wprowadzanych danych zawartych w zbiorach PBD
- obsługa operatorska urządzeń i komputerów zainstalowanych w Komendzie, łącznie z zakresem prac Administracyjnych Systemu Opracowywania Dokumentów Niejawnych
- zapewnienie ciągłości całodobowej eksploatacji systemów informatycznych i łączności KPP w Oleśnie
- obsługa radiotelefonów pracujących w policyjnej sieci łączności na potrzeby funkcjonariuszy wykonujących zadania służbowe
- obsługa kancelaryjno–biurowa komórki informatycznej KPP w Oleśnie
- obsługiwanie wszelkich programów zainstalowanych na sprzęcie informatycznym będącym na ewidencji KPP w Oleśnie
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w podstawowym systemie czasu pracy, dwuzmianowym, ośmiogodzinnym (7.30-15.30; 14.00-22.00), wewnątrz budynku w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na drugim piętrze - w tym zakresie budynek nie jest dostosowany do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo (bariery architektoniczne)
Stanowisko wyposażone w telefon, kserokopiarkę, niszczarkę dokumentów, urządzenie wielofunkcyjne, komputery oraz monitory ekranowe; czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała (siedząca)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca związana z obsługą administracyjno-biurową
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętności: obsługi komputera oraz urządzeń biurowych (telefon, faks, kserokopiarka)
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze związanym z obsługą sieci informatycznych
- uprawnienia dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą: poufne/ zastrzeżone
- znajomość obsługi systemów informatycznych użytkowanych w Policji
- umiejętność współdziałania, komunikatywność
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów