- Ogłoszenie nr: 180333
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 kwietnia 2016 r.
Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV
- Komendant Rejonowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw kancelaryjno - biurowych
- Zespół Prezydialny
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Rejonowa Policji Warszawa IV
ul. Żytnia 36
01-198 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie sekretariatu/kancelarii zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ewidencjonowanie i zapewnienie obiegu korespondencji, udzielanie niezbędnych informacji interesantom, obsługa sprzętu biurowego i komputerowego w celu zapewnienia prawidłowej pracy Zespołu Prezydialnego
- Prowadzenie dokumentacji (dzienniki, ewidencje, rejestry, skorowidze, wykazy itp.) związanej z rejestracją wpływu i obiegu przesyłek lub innej dokumentacji związanej z działalnością wydziału w celu zapewnienia prawidłowego obiegu korespondencji.
- Udzielanie informacji interesantom zewnętrznym i wewnętrznym w ramach określonych prawem oraz procedurami, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych policjantów, pracowników cywilnych, komórek lub jednostek organizacyjnych w celu umożliwienia dostępu do żądanej informacji.
- Przeprowadzanie inwentaryzacji spraw i dokumentów oraz innych materiałów rejestrowych w dziennikach lub rejestrach w tym również sporządzanie wykazów spraw niezałatwionych w celu zapewnienia właściwego z nimi postępowania oraz ich rozliczania przez pracowników i policjantów
- Prowadzenie registratury oraz wykonywanie czynności z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną, w oparciu o obowiązujące przepisy.
- Sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych w związku z odejściem policjantów i pracowników w celu ich prawidłowego rozliczenia.
- prowadzenie systemu e-poczta.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno - biurowa,
praca w siedzibie urzędu,
kontakt telefoniczny i bezpośredni z petentem,
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
praca na II piętrz, brak wind dla osób niepełnosprawnych,
budynek z podjazdem dla osób niepełnosprawnych,
narzędzia pracy: komputer, kserokopiarka, fax
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- komunikatywność,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
- znajomość Zarządzenia Nr 920 KGP w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji.
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów