• Weryfikacja, uzupełnienie i scalenie budżetu;
• Finalne uzgodnienie budżetu z dyrektorem jednostki i kontrolingiem;
• Zbieranie propozycji kosztów wraz z uzasadnieniami od jednostek zaangażowanych;
• Prognozowanie kosztów w tym: analiza, zbieranie danych od jednostek, aktualizacja danych, potwierdzanie z jednostkami;
• Systemowa rejestracja zamówień;
• Rejestracja memoriałów;
• Weryfikacja księgowań w zrzutach;
• Rozliczanie pracowników i uzgadnianie rozliczeń;
• Przygotowywanie wykonania kosztów;
• Koordynacja działań związanych z zatrudnieniem;
• Zarządzanie procesem rekrutacyjnym;
• Pozyskiwanie zgód i wykonywanie zamówień.
• Ukończone studia w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie lub finanse, ekonomia, zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim, Akademii Karkowskiej, Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach lub Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie;
• Praktyczna znajomość zasad rachunkowości finansowej, zarządczej i procesu budżetowania;
• Znajomość technik i narzędzi wspomagających raportowanie/analizy;
• Biegła znajomości pakietu MS Office;
• Umiejętność wyciągania wniosków;
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
• Odpowiedzialność za organizację pracy własnej i jakość proponowanych rozwiązań;
• Pracowitość i zaangażowanie.
• Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• Umowę o pracę na zastępstwo;
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Pakiet benefitów;
• Przyjazne środowisko pracy.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.