Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- Zarządzanie realizacją procesów dostarczania i utrzymania usług hurtowych,
- Prowadzenie wdrożeń nowych usług,
- Ustalenia operacyjne z Operatorami,
- Przeprowadzenie analiz i opracowanie materiałów do obsługi reklamacji technicznych oraz finansowych,
- Ustalanie zasad współpracy z innymi jednostkami OPL.
- wykształcenie wyższe preferowane techniczne,
- znajomość usług Sieci Mobilnych,
- znajomość rynku produktów i usług dedykowanych dla Klientów Operatorów,
- umiejętność zarządzania procesem dostarczenia usług i projektów klienckich na rynku klientów Operatorów,
- utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami oraz Dostawcami,
- współpraca z innymi jednostkami w ramach Grupy Orange,
- umiejętność pracy w zespole,
- pro aktywność w działaniu i nastawienie na szukanie rozwiązań,
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
- przyjazną atmosferę,
- niezbędne narzędzia pracy,
- pełny etat.