Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Zakres obowiązków: Negocjacje handlowe, optymalizacja kosztu zakupów; Sporządzanie umów handlowych i kontrola zamówień; Poszukiwanie nowych dostawców; Prowadzenie baz danych; Kontrola harmonogramu dostaw; Przygotowywanie raportów oraz przedstawianie ich przed Zarządem;
Zakres obowiązków: Zarządzanie prawidłowym funkcjonowaniem łańcucha dostaw w firmie; Aktywne nawiązywanie współpracy z nowymi przewoźnikami; Poszukiwanie klientów z ładunkami na powroty w celu minimalizowania tzw. ‘pustych przebiegów” Zarządzanie obecną flotą; Zapewnienie...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Opis stanowiska przygotowanie i wysyłka zapytań ofertowych; zbieranie, sprawdzanie i analiza ofert; poszukiwanie lokalnych dostawców, monitorowanie lokalnego rynku; Wymagania wykształcenie wyższe; min. 2 lata doświadczenia w obszarze zakupów (branża budowlana- drogi) znajomość zagadnień...
HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia) działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego Klienta, producenta komponentów z tworzyw sztucznych, do pracy stałej poszukuje odpowiedniej osoby na stanowisko:
Starszy specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: Szczecin
Obowiązki:
zamawianie transportów i negocjowanie umów z przewoźnikami
optymalizacja kosztów magazynowania i negocjowanie umów z kontrahentami
współpraca z kierownikiem działu utrzymania ruchu w temacie zakupu części zapasowych i utrzymania stanów minimalnych
Wymagania:
min. rok doświadczenia w dziale zakupów
wykształcenie wyższe kierunkowe
znajomość j. angielskiego na poziomie bardzo dobrym
doświadczenie w dziedzinie logistyki, transportu i magazynu
odporność na stres, sumienność
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę po okresie próbnym
atrakcyjne wynagrodzenie
stałe godziny pracy
możliwość rozwoju i awansu w stabilnej firmie
niezbędne narzędzia pracy
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Zakres obowiązków: Negocjacje handlowe, optymalizacja kosztu zakupów; Sporządzanie umów handlowych i kontrola zamówień; Poszukiwanie nowych dostawców; Prowadzenie baz danych; Kontrola harmonogramu dostaw; Przygotowywanie raportów oraz przedstawianie ich przed Zarządem;
Zakres obowiązków: Zarządzanie prawidłowym funkcjonowaniem łańcucha dostaw w firmie; Aktywne nawiązywanie współpracy z nowymi przewoźnikami; Poszukiwanie klientów z ładunkami na powroty w celu minimalizowania tzw. ‘pustych przebiegów” Zarządzanie obecną flotą; Zapewnienie...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Opis stanowiska przygotowanie i wysyłka zapytań ofertowych; zbieranie, sprawdzanie i analiza ofert; poszukiwanie lokalnych dostawców, monitorowanie lokalnego rynku; Wymagania wykształcenie wyższe; min. 2 lata doświadczenia w obszarze zakupów (branża budowlana- drogi) znajomość zagadnień...